Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να δώσει τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες του υποψηφίου σε σχέση με τη δημιουργία εφαρμογών και λογισμικού με την χρήση της C++.

Αντικείμενα Αξιολόγησης

Κριτήρια Απόδοσης Δεξιότητες που θα εξεταστούν

 

Ανάπτυξη λογισμικού

Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός (C++,)

Κατανόηση του αντικειμενοστραφή προγραμματισμού

Εγκατάσταση ολοκληρωμένου περιβάλλοντος ανάπτυξης αντικειμενοστραφής γλώσσας C++

Χρησιμοποιώντας χειριστές (Manipulators) και σημαίες μορφοποίησης (Flags)

Οι δείκτες στην γλώσσα προγραμματισμού C++

Δημιουργία κλάσεων, αντικειμένων

Εμφωλευμένες συναρτήσεις

Κατανόηση προσδιοριστών πρόσβασης

Χρήση νέων τελεστών για κατανομή δυναμικής μνήμης

Τελεστής ανάλυσης σκοπού

Χώρος ονομάτων (namespaces)

Η εντολή this

Υπερφόρτωση συνάρτησης (Overloading)

Συνάρτηση αρχικοποίησης αντικειμένων (Constructor)

Ανακατανομή της μνήμης με χρήση τελεστή διαγραφής

Συνάρτηση καταστροφής ή διαγραφής αντικειμένων (Destructor)

Συναρτήσεις και κλάσεις ιδιωτικής πρόσβασης και προστασίας μελών (Friend)

Πέρασμα και επιστροφή αντικειμένου με αναφορά 7.26.1.18 Μέλη στατικής κλάσης (Static Members)

Η εντολή const 7.26.1.19 Κληρονομικότητα (Inheritance)

Συμπεριφορά της συνάρτησης αρχικοποίησης αντικειμένων (Constructor) στην κληρονομικότητα (Inheritance)

Κατανόηση του πολυμορφισμού της εκτέλεσης (run-time) βήμα βήμα

Αφηρημένες κλάσεις χρησιμοποιούν εικονικές συναρτήσεις

Εικονικές συναρτήσεις καταστροφής ή διαγραφής αντικειμένων

Χειρισμός εξαιρέσεων

Πρότυπα

Υπερφόρτωση τελεστών

Μετάδοση αρχείων

 

Σημείωση: Οι εξεταζόμενοι απαντούν 30 ερωτήσεις.