Η Meta προσθέτει μια σειρά από νέα εργαλεία στο Reels καθώς προσπαθεί να συμβαδίσει με το TikTok. Οι ενημερώσεις περιλαμβάνουν νέες δυνατότητες επεξεργασίας, μεγαλύτερες μεταφορτώσεις και τη δυνατότητα προώθησης κυλίνδρων στις ροές Facebook. Οι αλλαγές έρχονται καθώς η Meta έχει καταστήσει τον ανταγωνισμό με το TikTok μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές της. Ο Mark Zuckerberg έχει πει ότι η προσέλκυση νεότερων χρηστών – οι οποίοι ξοδεύουν όλο και περισσότερο χρόνο στο TikTok, όχι σε εφαρμογές που ανήκουν σε Meta – είναι το «βόρειο αστέρι» της εταιρείας. Και ότι τα Reels θα είναι «εξίσου σημαντικά για τα προϊόντα μας όσο και τα Stories».
Σύμφωνα με αυτό το θέμα, τα Reels στο Instagram αποκτούν πολλές λειτουργίες που είναι από καιρό δημοφιλείς στα Stories, όπως αυτοκόλλητα δημοσκόπησης, emoji και κουίζ, τα οποία έχουν συμβάλει στην ενίσχυση της αφοσίωσης με τις Ιστορίες όλα αυτά τα χρόνια.
Η εφαρμογή προσθέτει επίσης νέα εργαλεία επεξεργασίας που θα δώσουν στους δημιουργούς μεγαλύτερη ευελιξία στους τύπους βίντεο που μπορούν να δημιουργήσουν στην εφαρμογή Instagram. Συγκεκριμένα, οι δημιουργοί θα μπορούν να εισάγουν τον δικό τους ήχο, ώστε να μπορούν να προσθέτουν ήχους από βίντεο στο Camera Roll στο Reels τους. Το Instagram προσθέτει επίσης πρότυπα, για να διευκολύνει το riff στα βίντεο άλλων δημιουργών. Τέλος, η εφαρμογή επεκτείνει το μέγιστο μήκος των κυλίνδρων στα 90 δευτερόλεπτα, κάτι που δεν πλησιάζει καθόλου τα 10 λεπτών που ανακοίνωσε πρόσφατα η TikTok, αλλά είναι μια σημαντική αύξηση από το προηγούμενο όριο των 60 δευτερολέπτων.
Το Meta ανανεώνει το Reels και στο Facebook. Η εταιρεία προσθέτει ξεχωριστά εργαλεία επεξεργασίας για επιτραπέζιους υπολογιστές, συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών αποκοπής βίντεο, ώστε οι δημιουργοί να μπορούν εύκολα να αρπάξουν τμήματα ζωντανών και άλλων βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας και να τα μετατρέψουν σε Καρούλια. Το Facebook αποκτά επίσης νέα εργαλεία προγραμματισμού και ήχου για πιο εύκολη δημοσίευση και επεξεργασία τροχών από επιτραπέζιους υπολογιστές.