To Netflix σχεδιάζει να προσφέρει μια συνδρομή που θα έχει διαφημίσεις. Ωστόσο, η συνδρομή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα πρέπει να έχει χαμηλότερη τιμή.
Ο συν-CEO του Netflix, Ted Sarandos, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία ροής θα αρχίσει να δοκιμάζει ένα πρόγραμμα συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Φαίνεται ότι το Netflix συνομιλεί με εταιρείες συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της Comcast και της Google.
Ένα εσωτερικό σημείωμα που διέρρευσε τον περασμένο μήνα, υποδήλωνε έντονα ότι το Netflix σχεδίαζε να ξεκινήσει ένα επίπεδο συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις κατά τους «τελευταίους τρεις μήνες του έτους». Η εταιρεία είχε διαψεύσει σταθερά τις φήμες σχετικά με την εισαγωγή διαφημίσεων καθώς εμποδίζουν την εμπειρία προβολής, αλλά φαίνεται ότι έχει πάρει μια στροφή.
Το Netflix αναγκάστηκε να εισαγάγει διαφημίσεις επειδή άφηνε έξω ένα τεράστιο δημογραφικό, πρότεινε ο Sarandos:
Αφήσαμε ένα μεγάλο τμήμα πελατών από το τραπέζι, το οποίο είναι άνθρωποι που λένε: «Γεια, το Netflix είναι πολύ ακριβό για μένα και δεν με πειράζει η διαφήμιση». Προσθέτουμε ένα επίπεδο διαφημίσεων για άτομα που λένε: “Γεια, θέλω χαμηλότερη τιμή και θα παρακολουθώ διαφημίσεις.
Ο συν-CEO τόνισε ότι το “Netflix όπως το ξέρετε σήμερα” δεν θα αλλάξει. Με άλλα λόγια, οι διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονται σε καμία από τις συνδρομές που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή. Αντίθετα, η εταιρεία ροής θα εισαγάγει ένα νέο επίπεδο συνδρομής. Αυτό το πακέτο θα περιέχει διαφημίσεις και θα έχει επίσης συγκριτικά χαμηλότερη τιμή.
Ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χάστινγκ, είχε επιβεβαιώσει έμμεσα την άφιξη μιας συνδρομής που επιδοτήθηκε από διαφημίσεις τον περασμένο μήνα, όταν είπε:
Όσοι έχουν ακολουθήσει το Netflix ξέρουν ότι ήμουν ενάντια στην πολυπλοκότητα της διαφήμισης και είμαι μεγάλος θαυμαστής της απλότητας της συνδρομής. Αλλά όσο κι αν είμαι λάτρης αυτού, είμαι και πιο θαυμαστής των καταναλωτικών επιλογών. Και το να επιτρέπεται στους καταναλωτές που τους αρέσει να έχουν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση, να αποκτήσουν αυτό που θέλουν είναι πολύ λογικό.
Το Netflix αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό. Χάνει συνδρομητές. Επιπλέον, οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές της εταιρείας προσφέρουν ήδη προγράμματα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις που είναι φθηνότερα από τις συνδρομές τους χωρίς διαφημίσεις. Η φθηνότερη συνδρομή Netflix κοστίζει αυτή τη στιγμή 9,99 $ στις ΗΠΑ. Δεν είναι σαφές εάν το Netflix θα κοστολογήσει τη συνδρομή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις κάτω από 10 $.