Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα συνεχίσει να εμποδίζει τους παρόχους να επιβάλλουν τέλη περιαγωγής για ταξιδιώτες από και προς οποιοδήποτε από τα 27 κράτη μέλη της ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου για 10 ακόμη χρόνια.
Η πρωτοβουλία «περιφέρομαι σαν στο σπίτι» κατάργησε τα τέλη περιαγωγής πριν από 5 χρόνια και έβαλε τέλος στις επιβαρύνσεις των παρόχων στους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το δίκτυό τους. Τώρα η πρωτοβουλία θα παραμείνει μέχρι το 2032.
Ένα νέο μέρος του «περιφέρομαι σαν στο σπίτι» είναι η εστίαση στην ποιότητα των υπηρεσιών. Σημαίνει ότι στους πελάτες θα πρέπει να προσφέρονται στο εξωτερικό τις ίδιες υπηρεσίες που έχουν στο εσωτερικό, υπό την προϋπόθεση ότι το δίκτυο τους υποστηρίζει. Ουσιαστικά, εάν έχετε 5G στο οικιακό σας δίκτυο, το δίκτυο περιαγωγής σας θα πρέπει να σας παρέχει 5G ενώ βρίσκεστε στο εξωτερικό.
Οι φορείς εκμετάλλευσης υποχρεούνται να ενημερώνουν τους πελάτες για την ποιότητα των υπηρεσιών που μπορούν να περιμένουν και να λαμβάνουν ένα SMS με πληροφορίες εάν υπάρχει πιθανότητα αυξημένων χρεώσεων για μια υπηρεσία. Οι νέοι κανόνες αποσκοπούν επίσης στη βελτίωση των πληροφοριών που παρέχονται στους πελάτες περιαγωγής σχετικά με τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης.
Εάν ένας πελάτης δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στον ενοποιημένο αριθμό έκτακτης ανάγκης – 112 – τότε ο πάροχος θα πρέπει να παρέχει μια εναλλακτική, δωρεάν λύση, όπως μια υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων ή μια εφαρμογή.
Οι πάροχοι θα εξακολουθήσουν να έχουν έναν τρόπο να περιορίζουν τον αντίκτυπο των χρηστών περιαγωγής εφαρμόζοντας μια πολιτική “δίκαιης χρήσης” – μια αόριστα καθορισμένη πολιτική που αποσκοπεί στην αποτροπή των συνδρομητών σε μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σε μια ξένη χώρα με φθηνότερη χρέωση και ζουν σε διαφορετική χώρα. όλη την ώρα.