H Oppo ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την UEFA. Η εταιρεία τεχνολογίας θα διαφημίσει τα προϊόντα της σε πολλά τουρνουά, συμπεριλαμβανομένου του δημοφιλούς UEFA Champions League. Η συμφωνία καλύπτει τις επόμενες δύο σεζόν – 2022/23 και 2023/24.
Ως μέρος της συμφωνίας, η Oppo θα απολαμβάνει την προβολή της επωνυμίας της σε σκηνικά εκπομπής, διαφημιστικά πάνελ στα γήπεδα, καθώς και βασικές θέσεις σε ιστότοπους και μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Champions League, Super Cup, Futsal Champions League Finals και Youth League Finals.
Ο William Liu, Πρόεδρος του Παγκόσμιου Μάρκετινγκ της Oppo, δήλωσε ότι η εταιρεία «πιστεύει στη δύναμη της καινοτομίας για να βοηθήσει στις προκλήσεις της ζωής» και η συνέργεια με την επιθυμία της UEFA να αγωνιστεί ενόψει των αντιξοοτήτων είναι μια τέλεια συνεργασία.
Ο Guy-Laurent Epstein, Διευθυντής Μάρκετινγκ στην UEFA επιβεβαίωσε τα λόγια του Liu και επανέλαβε ότι και τα δύο μέρη είναι πρόθυμα να συνεργαστούν για να «συνδέσουν και να εμπνεύσουν τους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο».
Η συνεργασία με την UEFA είναι μια ακόμη σημαντική συμφωνία για τον κινέζο κατασκευαστή. Στο παρελθόν, είχαμε δει την εταιρεία να συνεργάζεται με το Wimbledon και το Roland-Garros στο τένις, καθώς και με το Διεθνές Συμβούλιο Κρίκετ. Η Oppo συνεργαζόταν επίσης για λίγο με την FC Barcelona και το 2019, είδαμε ακόμη και ένα Oppo Reno 10x Zoom με την υπογραφή μπλε και κόκκινου χρώματος.