Η Microsoft λέει ότι μια ενημέρωση των Windows 11 που κυκλοφόρησε στα τέλη Αυγούστου εμποδίζει τους πελάτες να συνδεθούν με χρήστες Λογαριασμού Microsoft που προστέθηκαν πρόσφατα μετά την επανεκκίνηση ή την αποσύνδεση συστημάτων με Windows 11, έκδοση 21H2.
“Μετά την εγκατάσταση του KB5016691 και την προσθήκη ενός νέου χρήστη λογαριασμού Microsoft στα Windows, ενδέχεται να μην μπορείτε να συνδεθείτε για σύντομο χρονικό διάστημα μετά την πρώτη επανεκκίνηση ή αποσύνδεση. Το πρόβλημα επηρεάζει μόνο τον χρήστη του λογαριασμού Microsoft που προστέθηκε πρόσφατα και μόνο για την πρώτη σύνδεση », εξήγησε η Microsoft.
“Αυτό το ζήτημα επηρεάζει τις συσκευές μόνο μετά την προσθήκη ενός λογαριασμού Microsoft. Δεν επηρεάζει τους λογαριασμούς χρηστών του τομέα Active Directory ή τους λογαριασμούς Azure Active Directory.”
Η Microsoft λέει ότι αντιμετώπισε αυτό το ζήτημα μέσω του Known Issue Rollback (KIR), μιας δυνατότητας των Windows που έχει σχεδιαστεί για να επαναφέρει τις επιδιορθώσεις σφαλμάτων που δεν αφορούν την ασφάλεια των Windows που προωθούνται μέσω του Windows Update.
Μόλις κυκλοφορήσουν, οι επιδιορθώσεις που εκδίδονται με KIR φτάνουν συνήθως σε όλες τις καταναλωτικές και μη διαχειριζόμενες επιχειρηματικές συσκευές εντός μιας ημέρας. Οι χρήστες που επηρεάζονται μπορούν επίσης να λάβουν την επιδιόρθωση μετά την επανεκκίνηση οποιωνδήποτε επηρεαζόμενων συσκευών Windows.
Ως λύση, όσοι αντιμετωπίζουν αυτό το ζήτημα μπορούν να περιμένουν να εμφανιστεί ξανά η οθόνη κλειδώματος, καθώς θα επιλυθεί μόνο του μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, επιτρέποντας στους χρήστες να συνδεθούν όπως αναμένεται.