Ήδη το Facebook , το Twitter και το Instagram δίνει δυνατότητα στους χρήστες να προστατεύονται από την εμφάνιση διαφημίσεων πού προέρχονται από πλοήγησης εκτός της εφαρμογής. Ωστόσο, για τις δραστηριότητες γίνονται μέσα από την εφαρμογή υπάρχουν ειδικές και εξειδικευμένες διαφήμισεις ανάλογα με το χρήστη και τη δραστηριότητα του.
Φαίνεται ότι και το Tik tok θα ακολουθήσει την ίδια πολιτική. Από τις 15 Απριλίου , η γνωστή κοινωνική πλατφόρμα θα παρουσιάζει προσωπικές διαφημίσεις ανάλογα με τη δραστηριότητα που έχει λάβει χώρα μέσω της εφαρμογής. Και αυτές οι διαφημίσεις θα είναι υποχρεωτικές που σημαίνει ότι δεν θα μπορέσετε να τις αποφύγετε και θα εμφανίζονται αναγκαστικά στην οθόνη σας όταν ξεκινήσει αυτή η διαδικασία. .
Αυτή τη στιγμή το Tik Tok σας δίνει τη δυνατότητα εάν θέλετε να βλέπετε οποιαδήποτε διαφήμιση που βασίζεται είτε σε δραστηριότητα που κάνετε μέσω της εφαρμογής είτε σε δραστηριότητες που κάνετε εκτός της εφαρμογής .
Σύμφωνα με την εταιρεία ο στόχος είναι οι επιχειρήσεις να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες