Σύμφωνα με αναφορές από έναν αυξανόμενο αριθμό πελατών της Microsoft, τα εισερχόμενα του Outlook έχουν πλημμυρίσει από ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τις τελευταίες εννέα ώρες, επειδή τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας είναι επί του παρόντος με προβλήματα..
Αυτό το τρέχον ζήτημα επιβεβαιώθηκε από αμέτρητους χρήστες του Outlook που έχουν αναφέρει ότι όλα τα μηνύματα έφταναν στα εισερχόμενά τους, ακόμη και αυτά που είχαν προηγουμένως επισημανθεί ως ανεπιθύμητα και είχαν σταλεί στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
“Έχω λάβει 36 ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα εισερχόμενά μου τις τελευταίες 2 ώρες συνεχόμενα. Συμβαίνει για πάρα πολύ καιρό και απλώς συνεχίζει να χειροτερεύει σε ωριαία βάση”, είπε ένας χρήστης.
“Φαίνεται να έχει αρχίσει να συμβαίνει μεταξύ 10 μ.μ. και μεσάνυχτα ώρα ανατολικής ώρας (έχω μια επιτυχημένη ανεπιθύμητη αλληλογραφία στις 10:04 μ.μ. και την πρώτη ανεπιθύμητη αλληλογραφία εισερχόμενων στις 12:17 π.μ.)” πρόσθεσε άλλος χρήστης .
Μερικοί λένε ότι ακόμη και ο έλεγχος του “Μόνο αξιόπιστη ηλεκτρονική αλληλογραφία από διευθύνσεις στη λίστα ασφαλών αποστολέων και τομέων και Ασφαλείς λίστες αλληλογραφίας” στο Ανεπιθύμητη αλληλογραφία > Φίλτρα δεν επιλύει αυτό το πρόβλημα, υποδεικνύοντας ότι το φιλτράρισμα της υπηρεσίας webmail είναι εντελώς σπασμένο.
Η Microsoft δεν έχει ακόμη κοινοποιήσει μια δημόσια δήλωση που να επιβεβαιώνει τις αναφορές χρηστών του Outlook ότι τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας είναι κατεστραμμένα.
Ενώ σήμερα το ζήτημα φιλτραρίσματος ανεπιθύμητων μηνυμάτων στο Outlook φαίνεται να είναι ιδιαίτερα κακό και να επηρεάζει τεράστιο αριθμό πελατών, αυτό συνεχίζεται εδώ και μήνες, με ορισμένες αναφορές να βλέπουν πολλά ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που προσγειώνονται στα εισερχόμενά τους από τουλάχιστον τον Νοέμβριο του 2021.