Η Google έχει ξεκινήσει τη δημόσια διάθεση του chatbot Bard, αναζητώντας χρήστες και σχόλια για να κερδίσει έδαφος στη Microsoft σε έναν γρήγορο αγώνα δρόμου για την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης.
Ξεκινώντας από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι καταναλωτές μπορούν να εγγραφούν σε μια λίστα αναμονής για πρόσβαση στην αγγλική γλώσσα στο Bard, ένα πρόγραμμα που προηγουμένως ήταν ανοιχτό μόνο σε εγκεκριμένους δοκιμαστές. Η Google περιγράφει τον Bard ως ένα πείραμα που επιτρέπει τη συνεργασία με γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τεχνολογία που βασίζεται σε δεδομένα του παρελθόντος για τη δημιουργία και όχι την αναγνώριση περιεχομένου.
Η κυκλοφορία του ChatGPT πέρυσι, ενός chatbot από τη startup OpenAI που υποστηρίζεται από τη Microsoft, προκάλεσε ένα σπριντ στον τομέα της τεχνολογίας για να θέσει την τεχνητή νοημοσύνη στα χέρια περισσότερων χρηστών. Η ελπίδα είναι να αναδιαμορφωθεί ο τρόπος με τον οποίο εργάζονται οι άνθρωποι και να κερδίσουν τις επιχειρήσεις στη διαδικασία.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Google και η Microsoft έκαναν μια σειρά ανακοινώσεων για την τεχνητή νοημοσύνη, με διαφορά δύο ημερών. Οι εταιρείες βάζουν τεχνολογία σύνταξης προσχεδίων στους επεξεργαστές κειμένου τους και σε άλλο λογισμικό συνεργασίας, καθώς και εργαλεία σχετικά με το μάρκετινγκ για προγραμματιστές ιστού για να δημιουργήσουν τις δικές τους εφαρμογές που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη.
Ερωτηθείς εάν η ανταγωνιστική δυναμική κρύβεται πίσω από την κυκλοφορία του Bard, ο Jack Krawczyk, ανώτερος διευθυντής προϊόντων, είπε ότι η Google επικεντρώθηκε στους χρήστες. Εσωτερικοί και εξωτερικοί δοκιμαστές έχουν στραφεί στον Bard για «ενίσχυση της παραγωγικότητάς τους, επιτάχυνση των ιδεών τους, τροφοδοτώντας πραγματικά την περιέργειά τους», είπε.
Σε μια επίδειξη του ιστότοπου bard.google.com στο Reuters, ο Krawczyk έδειξε πώς το πρόγραμμα παράγει μπλοκ κειμένου σε μια στιγμή, διαφορετικό από το πώς το ChatGPT πληκτρολογεί τις απαντήσεις λέξη προς λέξη.
Ο Bard περιελάμβανε επίσης μια λειτουργία που εμφανίζει τρεις διαφορετικές εκδόσεις ή “πρόχειρα” οποιασδήποτε δεδομένης απάντησης μεταξύ των οποίων οι χρήστες μπορούσαν να αλλάξουν, και εμφάνιζε ένα κουμπί που έλεγε “Google it”, εάν ένας χρήστης επιθυμούσε αποτελέσματα ιστού για ένα ερώτημα.
Η ακρίβεια, ωστόσο, εξακολουθεί να αποτελεί ανησυχία. “Ο Bard δεν θα τα καταφέρνει πάντα σωστά”, προειδοποιούσε μια αναδυόμενη ειδοποίηση της Google κατά τη διάρκεια της επίδειξης. Τον περασμένο μήνα, ένα διαφημιστικό βίντεο για τον Bard έδειξε το πρόγραμμα να απαντά λανθασμένα σε μια ερώτηση, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την αγοραία αξία της Alphabet.