GMail : Γιατί έχει προκαλέσει αντιδράσεις η νέα λειτουργία του

GMail : Γιατί έχει προκαλέσει αντιδράσεις η νέα λειτουργία του

Η χρήση της δωρεάν υπηρεσίας Gmail της Google είναι σίγουρα βολική, γι’ αυτό και κυριαρχεί στην αγορά. Ωστόσο, η Google τοποθετεί επίσης διαφημίσεις που με την πρώτη ματιά μοιάζουν με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα εισερχόμενα ενός χρήστη. Πριν από αυτήν την εβδομάδα, αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονταν συνήθως στο επάνω μέρος των εισερχομένων. Τώρα, μερικοί άνθρωποι βλέπουν διαφημίσεις στη μέση των μηνυμάτων τους.

Μπορούμε επίσης να επιβεβαιώσουμε ανεξάρτητα ότι αυτές οι νέες διαφημίσεις εμφανίζονται στο φίλτρο Gmail Προσφορές. Οι διαδικτυακές αντιδράσεις για αυτήν τη νέα ρύθμιση διαφημίσεων στο Gmail είναι ως επί το πλείστον αρνητικές μέχρι στιγμής, σύμφωνα μεπολλά μηνύματα από χρήστες στο Twitter. Είναι κατανοητό ότι δεν τους αρέσει το γεγονός ότι τώρα μπορεί να κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση πιο συχνά τώρα που τοποθετούνται στη μέση των εισερχομένων τους, αντί για την κανονική τους θέση στην κορυφή.

Μέχρι στιγμής, η Google δεν έχει σχολιάσει αυτή τη νέα θέση για διαφημίσεις στο Gmail. Η εταιρεία ολοκλήρωσε την κυκλοφορία μιας νέας διεπαφής χρήστη για όλους τους χρήστες του Gmail τον Νοέμβριο του 2022. Ωστόσο, φαίνεται ότι εξακολουθεί να κάνει stealth αλλαγές στο UI, και αυτή τη φορά δεν είναι για το καλύτερο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *