Η Google ανοίγει το Search Generative Experience στους χρήστες των US Search Labs

Η Google ανοίγει το Search Generative Experience στους χρήστες των US Search Labs

Οι χρήστες Google στις Ηνωμένες Πολιτείες που εγγράφηκαν στα Search Labs μετά  το Google I/O μπορούν πλέον να αρχίσουν να χρησιμοποιούν  ορισμένα από τα πρώιμα πειράματα συμπεριλαμβανομένου της SGE (Αναζήτηση Generative Experience), Συμβουλές κώδικα και Προσθήκη σε φύλλα. Εάν θέλετε να δοκιμάσετε τις δυνατότητες, μπορείτε να εγγραφείτε στην αντίστοιχη  ιστοσελίδα. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε την κατάσταση της λίστας αναμονής σας εκεί εάν έχετε εγγραφεί.

Η εταιρεία είπε ότι η αναζήτησή της που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη θα την κάνει ευκολότερη. Θα είστε σε θέση να μαθαίνετε για θέματα πιο γρήγορα, να λαμβάνετε περισσότερες απόψεις και ιδέες και να συγκεντρώνετε πληροφορίες για εσάς, αντί να χρειάζεται να εξετάζετε μόνοι σας τις πληροφορίες.

Εάν πρέπει να κάνετε στο AI οποιεσδήποτε επακόλουθες ερωτήσεις, θα βρείτε μια επιλογή για “υποβολή ερώτησης παρακολούθησης” που θα σας μεταφέρει σε λειτουργία συνομιλίας. Εάν δοκιμάσετε τις λειτουργίες, η Google προειδοποιεί ότι αυτό το πείραμα είναι απλώς ένα πρώτο βήμα για την προσθήκη γενετικής τεχνητής νοημοσύνης στην Αναζήτηση και ότι θα γίνουν βελτιώσεις με την πάροδο του χρόνου.

Στην ανακοίνωσή της, η Google παρουσίασε ορισμένα παραδείγματα για το πώς η SGE θα μπορούσε να σας προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης. Έδωσε ένα παράδειγμα ερωτήματος αναζήτησης για το “Learning ukulele vs guitar”. Είπε ότι το SGE θα σας βοηθούσε να πάρετε μια στιγμιότυπο των πλεονεκτημάτων και των δύο μέσων για να σας βοηθήσει να κάνετε μια πιο ενημερωμένη επιλογή.

Είπε επίσης ότι θα μπορούσε να σας βοηθήσει να μάθετε γρήγορες συμβουλές για ερωτήματα όπως “Πώς να αφαιρέσετε έναν παλιό λεκέ καφέ από ένα μάλλινο πουλόβερ;” και θα σας βοηθήσουν να ανακαλύψετε νέα προϊόντα με ερωτήματα όπως “Ξεφλοιώστε και κολλήστε ταπετσαρία για κουζίνα”.

Η συμπερίληψη της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης στην Αναζήτηση είναι βολική, αλλά θα οδηγήσει επίσης σε προβλήματα για τους εκδότες περιεχομένου. Εάν ζητήσετε από την Google έναν γρήγορο τρόπο για να αφαιρέσετε τους λεκέδες καφέ και η Αναζήτηση σάς ενημερώσει απευθείας, δεν χρειάζεται ποτέ να μεταβείτε στον ιστότοπο του εκδότη και να προβάλετε τις διαφημίσεις που προωθούν τον ιστότοπο.

Η Google πρέπει επίσης να ενισχύσει τη δυνατότητα SGE στους χρήστες αρκετά γρήγορα, καθώς τόσο το Bing όσο και το Brave Search έχουν ήδη ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στα αποτελέσματά τους, οπότε η Αναζήτηση Google υστερεί λίγο. Ας ελπίσουμε ότι οι χρήστες εκτός των ΗΠΑ δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για το SGE και άλλες λειτουργίες του Labs.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *