Στις αρχές του έτους, η Microsoft σχεδίαζε εκ νέου τη διεπαφή χρήστη του πλαισίου διαλόγου ενεργοποίησης κλειδιού προϊόντος (U)I για τα Windows 11. Η ενημέρωση ήταν σίγουρα ευχάριστη, παρόλο που από άποψη λειτουργικότητας δεν υπήρξε καμία αλλαγή.
Η Microsoft έκανε επίσης παρόμοιες αλλαγές στο Παράθυρο διαλόγου αντιμετώπισης προβλημάτων ενεργοποίησης .Η Microsoft να ακολουθεί μια συνεπή φιλοσοφία σχεδιασμού σε αυτήν την περίπτωση. Αν και και οι δύο ήταν αξιοσημείωτες αλλαγές, δεν ήταν πραγματικά σημαντικός επανασχεδιασμός.
Ωστόσο, η Microsoft ενημέρωσε τη διεπαφή χρήστη της τοποθεσίας Web Activation προϊόντος της υπηρεσίας ενεργοποίησης. Αυτό έχει φανταστικό επανασχεδιασμό και ενημέρωση διεπαφής χρήστη σε σύγκριση με το πλαίσιο διαλόγου ενεργοποίησης και το πλαίσιο διαλόγου αντιμετώπισης προβλημάτων.Τα χρώματα είναι φωτεινά και το UI και το UX φαίνονται πολύ εύκολα στην πλοήγηση.
Οι επιλογές φαίνεται να μπορούν επίσης να κάνουν εύκολα κλικ και αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι χρήστες δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη χρήση του νέου ιστότοπου ενεργοποίησης προϊόντων της Microsoft. Αυτός ο ιστότοπος ενεργοποίησης παρέχεται στους χρήστες μέσω ενός συνδέσμου που παρέχεται από την ίδια τη Microsoft όταν κάποιος επικοινωνεί με την εταιρεία μέσω τηλεφωνικής υποστήριξης.
Η πρώτη οθόνη ζητά από τους χρήστες να επιλέξουν το προϊόν που επιθυμούν να ενεργοποιήσουν, όπως τα Windows ή το Microsoft Office.
Στη συνέχεια, όπως μπορείτε να δείτε στις παραπάνω εικόνες, όταν κάποιος επιλέγει Windows ή Microsoft Office . Η οθόνη ζητά από τους χρήστες να εισαγάγουν την έκδοση ή την έκδοση των Windows ή του Windows Server ή του Office που επιθυμούν να ενεργοποιήσουν.