Το PayPal λανσάρει μια νέα σειρά λειτουργιών διαχείρισης απάτης για μεσαίες αγορές και επιχειρήσεις για την καταπολέμηση της διαδικτυακής απάτης που προκαλείται από την πανδημία.
Η πανδημία COVID-19 προκάλεσε άνευ προηγουμένου αύξηση των εσόδων των επιχειρήσεων σε σχέση με το 2020 , – έφτασε στο 21,3% . Ωστόσο, η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ψηφιακών πληρωμών οδήγησε επίσης σε αύξηση των διαδικτυακών απάτων, εξελιγμένων προσπαθειών απάτης από κακόβουλους παράγοντες και νέους κινδύνους λειτουργίας για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με το PayPal, η νέα υπηρεσία Fraud Protection Advanced χρησιμοποιεί δακτυλικά αποτυπώματα συσκευών, machine learning και αναλυτικά στοιχεία για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν, να διερευνήσουν, να επιλύσουν και να μετριάσουν τις κακόβουλες συναλλαγές.
Η τεχνολογία επιτρέπει τη μοντελοποίηση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν μεταβαλλόμενα μοτίβα απάτης και ενεργοποιεί υψηλή απόδοση αποφάσεων κατά απάτης που μπορεί να οδηγήσει σε προστασία από ψεύτικες συναλλαγές . Πρόσθετες βελτιώσεις περιλαμβάνουν τη δυνατότητα προσαρμογής φίλτρων και πεδίων σε μια προσπάθεια να μειωθεί η έκθεση ενός εμπόρου σε απάτη.