H εταιρεία αναλύσεων CIRP ανέφερε σε έκθεση ότι περίπου το 40% των αγοραστών της Apple στις ΗΠΑ προτιμούν να χρησιμοποιούν Apple Music. Αυτό είναι σύμφωνα με τα δεδομένα που συνέλεξε η εταιρεία για 12 μήνες που έληξαν τον Μάρτιο του 2024.
Η εταιρεία σημείωσε ότι το ποσοστό υιοθέτησης της Apple Music αυξήθηκε με την πάροδο των ετών, από 34% το 2020. Η Apple Music ανταγωνίζεται τον σουηδικό γίγαντα ροής μουσικής Spotify.
Μιλώντας για άλλες υπηρεσίες δημοφιλείς μεταξύ των αγοραστών συσκευών Apple, το Spotify βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 29% το 2024 και πέτυχε ανάπτυξη υιοθέτησης παρόμοια με αυτή της Apple Music. Ενώ το Amazon έχει καλύτερο ποσοστό διείσδυσης από το Pandora, η δημοτικότητα και των δύο υπηρεσιών ροής μουσικής έχει μειωθεί με τα χρόνια.
Για αναφορά, εδώ είναι τα ποσοστά υιοθέτησης για διάφορες υπηρεσίες που παρακολούθησε η εταιρεία:
- Spotify: 29% (2024), από 24% (2020)
- Amazon Music: 10% (2024), μειωμένο από 16% (2020)
- Pandora: 8% (2024), μειωμένο από 12% (2020)
Το Apple Music κυκλοφόρησε το 2015 ως προσφορά βάσει συνδρομής για να αντικαταστήσει το iTunes Music. Η υπηρεσία ροής μουσικής ήταν αρχική τιμή 9,99 $/μήνα και τώρα κοστίζει 10,99 $/μήνα για το ατομικό πρόγραμμα μετά την τελευταία αύξηση των τιμών.