Το Instagram ανακοίνωσε μια νέα δυνατότητα προσαρμοσμένη στους δημιουργούς περιεχομένου που λαμβάνουν τεράστιο φόρτο απευθείας μηνυμάτων (DM) στην πλατφόρμα. H νέα ενημέρωση διορθώνει ένα από τα απογοητευτικά ζητήματα για τους δημιουργούς περιεχομένου. Φιλτράρει μηνύματα που είναι σημαντικά για αυτούς.
Οι χρήστες του Instagram με λογαριασμό δημιουργού μπορούν πλέον να φιλτράρουν τα αιτήματα μηνυμάτων στα εισερχόμενά τους με βάση τον αποστολέα τους. Οι δημιουργοί του Instagram θα εξακολουθούν να μπορούν να ταξινομούν τα μηνύματα κατά το πιο πρόσφατο μήνυμα και τον αριθμό των ακολούθων.
Επιπλέον, οι δημιουργοί θα μπορούν να ταξινομούν και να φιλτράρουν αιτήματα μηνυμάτων με βάση επαληθευμένους λογαριασμούς, επιχειρήσεις, δημιουργούς και συνδρομητές. Αυτό θα βοηθήσει τους δημιουργούς να εντοπίσουν τα μηνύματα υψηλής προτεραιότητας και να απαντήσουν πρώτα σε αυτά. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο για τους δημιουργούς, καθώς μπορούν να περιορίσουν τα στοιχεία που εμφανίζονται στα εισερχόμενά τους και να δώσουν προσοχή σε αυτά που είναι ωφέλιμα για αυτούς.
Εκτός από αυτό, η νέα ενημέρωση φέρνει επίσης έναν φάκελο “Απαντήσεις ιστοριών”, που θα αποθηκεύει όλες τις Ιστορίες στις οποίες έχετε απαντήσει. Η επιλογή ταξινόμησης και φίλτρου είναι προσβάσιμη από το επάνω μέρος των εισερχομένων, επιτρέποντας στους χρήστες να μεταβαίνουν γρήγορα σε ιστορίες και αιτήματα μηνυμάτων.
θα κερδίσουν περισσότερο χρόνο όσοι διαχειριζονται πολλά μηνύματα από followers.
Μια σημαντική πληροφορία για εμάς που κάνουμε περιεχόμενο στο Instagram.