Μετά από έντονη ανάπτυξη το περασμένο έτος, οι αποστολές tablet μειώθηκαν την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου και μειώθηκαν κατά 15% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Σύμφωνα με την Canalys, συνολικά 37,7 εκατομμύρια tablets αποστέλλονταν κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, ενώ πριν από ένα χρόνο ο αριθμός ήταν 44,3 εκατομμύρια μονάδες. Η Apple εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά με 15,2 εκατομμύρια αποστολές για την περίοδο και μερίδιο αγοράς 40,4%. Η Samsung είναι δεύτερη με 7,2 εκατομμύρια αποστολές tablet και μερίδιο αγοράς 19,1%, ενώ η Lenovo βρίσκεται στην τρίτη θέση με περίπου 4,3 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 11,3%.
Εταιρεία | Q3 2021 Αποστολές(σε εκατομμύρια) | Q3 2021Μερίδιο αγοράς | Q3 2020 Αποστολές(σε εκατομμύρια) | Q3 2020το μερίδιο αγοράς | Ετήσιο αλλάξετε |
την Apple | 15.230 | 40,4% | 15.233 | 34,4% | 0,0% |
Samsung | 7.209 | 19,1% | 9.034 | 20,4% | -20,2% |
Lenovo | 4.279 | 11,3% | 4.195 | 9.5 % | + 2,0% |
Amazon | 2.772 | 7,4% | 4.993 | 11,3% | -44,5% |
Huawei | 2.502 | 6,6% | 5.096 | 11,5% | -50,9% |
Άλλα | 5710 | 15,1% | 5738 | 13% | -0.5% |
Σύνολο | 37.705 | 100% | 44 293 | 100% | -14.9% |
Η Amazon (2,8 εκατομμύρια) και η Huawei (2,5 εκατομμύρια) ολοκληρώνει την πρώτη πεντάδα των διαγραμμάτων, αν και και οι δύο εταιρείες παρουσιάζουν σημαντικές μειώσεις στο μερίδιο αγοράς σε ετήσια βάση, με την Amazon να χάνει 44,5 ποσοστιαίες μονάδες της αγοράς της, ενώ η Huawei συρρικνώνεται κατά 50,9 ποσοστιαίες μονάδες.
Εξετάζοντας τη βάση ανά περιοχή, όλες οι μεγάλες περιοχές εκτός από την Ασία-Ειρηνικό παρουσίασαν πτώση στις αποστολές tablet. Η APAC σημείωσε άνοδο 23% στις αποστολές για την περίοδο του τρίτου τριμήνου, ενώ η Ευρώπη βρέθηκε στο άλλο άκρο με πτώση 27% σε σύγκριση με αυτήν την περίοδο πέρυσι. Παρά τη ζοφερή απόδοση του 3ου τριμήνου, η Canalys αναμένει ότι η ζήτηση για tablet θα είναι υποτονική στις περισσότερες περιοχές εκτός από το APAC.