Από τότε που κυκλοφόρησε το macOS Monterey, αρκετοί χρήστες της Apple είπαν ότι η εγκατάσταση της ενημέρωσης έπληξε τους υπολογιστές τους. Δεν ήταν σαφές τι θα μπορούσε να προκάλεσε το πρόβλημα μέχρι σήμερα, κάθως υπάρχει μια αναφορά για ένα πρόβλημα με το υλικολογισμικό του τσιπ ασφαλείας T2 .
Σύμφωνα με την Apple, επιλυθήκε ένα πρόβλημα με το υλικολογισμικό στο τσιπ ασφαλείας Apple T2 που εμπόδισε έναν πολύ μικρό αριθμό χρηστών να εκκινήσουν το Mac τους μετά την ενημέρωση του macOS. Το ενημερωμένο υλικολογισμικό περιλαμβάνεται πλέον στις υπάρχουσες ενημερώσεις macOS. Όλοι οι χρήστες που επηρεάζονται από αυτό το ζήτημα μπορούν να επικοινωνήσουν με την Υποστήριξη της Apple για βοήθεια.
Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τα μοντέλα που επηρεάζονται, πιθανές ρυθμίσεις ή διαμορφώσεις που είναι ευάλωτες ή τι ακριβώς αντιστοιχεί ένας “μικρός αριθμός χρηστών”. Υπάρχουν tweets από τουλάχιστον εννέα κατόχους MacBook, MacBook Pro και iMac που είπαν ότι οι συσκευές τους δεν εκκινούσαν μετά την ενημέρωση. Είναι καλό που μπορούν να απευθυνθούν στην Υποστήριξη της Apple για βοήθεια, αλλά δεν είναι επίσης σαφές εάν αυτά τα άτομα θα μπορούν να διατηρήσουν τυχόν δεδομένα που είναι κλειδωμένα σε επηρεαζόμενες συσκευές.
Το τσιπ ασφαλείας T2 έχει εμφανιστεί σε αρκετούς υπολογιστές της Apple ( από τότε που παρουσιάστηκε το 2018. Η Apple λέει ότι το ενημερωμένο υλικολογισμικό για την εξάλειψη του προβλήματος περιλαμβάνεται πλέον στις υπάρχουσες ενημερώσεις macOS (ορισμένοι παρακολουθητές σημείωσαν μια ανανεωμένη έκδοση του λογισμικού BridgeOS 6.0 που εκτελείται στο T2 που βγαίνει σήμερα), επομένως δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα σε κανένα από αυτά τα μηχανήματα από εδώ και στο εξής.