Η Meta θα περιορίσει τη στόχευση διαφημίσεων με βάση χιλιάδες ευαίσθητα θέματα

Η Meta θα περιορίσει τη στόχευση διαφημίσεων με βάση χιλιάδες ευαίσθητα θέματα

H Meta θα καταπολεμήσει περαιτέρω τις δυνητικά επιβλαβείς διαφημίσεις. Οι New York Times αναφέρουν ότι η Meta καταργεί τις λεπτομερείς επιλογές στόχευσης διαφημίσεων για “χιλιάδες” ευαίσθητα θέματα στο Facebook, το Instagram και άλλες υπηρεσίες από τις 19 Ιανουαρίου 2022. Η κίνηση θα απαγορεύσει τις διαφημίσεις που βασίζονται σε αλληλεπιδράσεις με περιεχόμενο που σχετίζεται με την εθνικότητα, την υγεία, τις πολιτικές πεποιθήσεις, τη θρησκεία και το σεξ προσανατολισµό, µεταξύ άλλων θεµάτων που είναι άµεσα.

Είναι μια δραστική κίνηση και η Meta γνώριζε ότι αυτό θα μπορούσε να βλάψει ορισμένες επιχειρήσεις και θετικές χρήσεις διαφημίσεων. Ωστόσο, ο αντιπρόεδρος Graham Mudd είπε ότι οι εξερχόμενες επιλογές θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε “αρνητικές εμπειρίες για άτομα σε ομάδες υποεκπροσωπούμενων”. Ο γίγαντας του Διαδικτύου πίστευε ότι θα μπορούσε να βελτιώσει την πλατφόρμα διαφημίσεών του ώστε να εξυπηρετεί όλους χωρίς να βλάψει τις επιχειρηματικές συνδέσεις.

Η εταιρεία σας δίνει επίσης περισσότερο έλεγχο στις διαφημίσεις που βλέπετε. Στις αρχές του 2022, θα έχετε την επιλογή να βλέπετε λιγότερες διαφημίσεις που σχετίζονται με τον τζόγο, την απώλεια βάρους και άλλα ευαίσθητα θέματα. Μπορείτε ήδη να περιορίσετε τη συχνότητα των διαφημίσεων για αλκοόλ, γονική μέριμνα, κατοικίδια και πολιτική.

Οι αυστηρότερες πολιτικές διαφημίσεων έρχονται την ίδια μέρα με την τελευταία έκθεση διαφάνειας της Meta και μια συνολική προσπάθεια να αντιμετωπιστεί την κατηγορία  της πληροφοριοδότης Frances Haugen ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται περισσότερο για την αφοσίωση και τα έσοδα παρά για την ευημερία των χρηστών της. Ένας έλεγχος του 2020 κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Meta υστερούσε στις προσπάθειες καταπολέμησης των διακρίσεων, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων. Η εταιρεία αφαίρεσε τη στόχευση για χιλιάδες ευαίσθητα θέματα διαφημίσεων το 2017 και το 2018 (συμπεριλαμβανομένων των αντισημιτικών κατηγοριών που δημιουργούνται αυτόματα), αλλά υπάρχει σαφώς συνεχής πίεση για να δείξει ότι η Meta μπορεί να καθαρίσει τις διαφημιστικές της δραστηριότητες.

Το Meta θα εξακολουθεί να έχει άφθονη στόχευση διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων βάσει τοποθεσίας, προσαρμοσμένων ειδών κοινού και λιστών πελατών βάσει αδειών. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε εύκολα να ωθήσει ορισμένους εμπόρους να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους. Αυτό μπορεί να βοηθήσει με τη μείωση του αριθμού των εκμεταλλευτικών διαφημίσεων, αλλά θα μπορούσε επίσης να βλάψει τη συνάφεια αυτών των διαφημίσεων που βλέπετε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *