Κάθε τόσο, φαίνεται ότι οι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς θυμούνται ότι το Twitter είναι μια πλατφόρμα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την προώθηση του περιεχομένου τους. Υπόθεση και σημείο: Η ViacomCBS μόλις ανακοίνωσε μια πολυετή συμφωνία που θα δει το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης να μεταδίδει βίντεο από όλο το χαρτοφυλάκιο της επωνυμίας της. Επιπλέον, οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να φιλοξενήσουν τρία Paramount+ πάρτι ρολογιών. Το ViacomCBS δεν είπε τι δείχνει που θα προβληθεί μέσα από την προσπάθεια, αλλά όλα θα προέρχονται από την αρχική βιβλιοθήκη περιεχομένου της πλατφόρμας. Ως μέρος της συμφωνίας, η ViacomCBS σχεδιάζει επίσης να αξιοποιήσει τα εργαλεία μάρκετινγκ του Twitter, συμπεριλαμβανομένων των Moments.
Η συμφωνία βασίζεται σε μια προηγούμενη συμφωνία που είχε συνάψει το Twitter με τη Viacom πριν από τη συγχώνευση της εταιρείας 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την CBS το 2019. Σημειωτέον, το Twitter αποκτά πρόσβαση σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο της ViacomCBS, συμπεριλαμβανομένων εμπορικών σημάτων όπως CBS Sports, BET και Nickelodeon, εκτός από τη δυνατότητα ροής περιεχομένου παγκοσμίως. Το Twitter και η ViacomCBS δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας. Θεωρητικά, η συμφωνία είναι μια νίκη για όλους. Το ViacomCBS έχει την ευκαιρία να προωθήσει το περιεχόμενό του και το Twitter αποκτά πρόσβαση σε πρόσθετα έσοδα.