Η Google κυκλοφόρησε νέα εργαλεία και δυνατότητες τόσο για τους αναγνώστες όσο και για τους δημοσιογράφους που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους τοπικούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς, ανακοίνωσε σήμερα. Η λειτουργία επικεφαλίδας είναι ένα καρουζέλ που εμφανίζει τοπικές ειδήσεις ως απάντηση σε ερωτήματα αναζήτησης, το οποίο κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο σε όλες τις γλώσσες από σήμερα. Η Google αρχικά κυκλοφόρησε τη λειτουργία για να παρέχει τοπικές πληροφορίες για αναζητήσεις COVID, αλλά τώρα έχει επεκταθεί σε άλλα θέματα όπως ο αθλητισμός, η τοπική αυτοδιοίκηση και άλλα.
Η Google είπε ότι τροποποιεί τα συστήματά της έτσι ώστε έγκυρες, σχετικές τοπικές πηγές ειδήσεων να εμφανίζονται πιο συχνά δίπλα σε εθνικές δημοσιεύσεις στις Κορυφαίες ιστορίες και σε άλλες γενικές λειτουργίες ειδήσεων. “Αυτή η βελτίωση διασφαλίζει ότι οι άνθρωποι θα βλέπουν έγκυρες τοπικές ιστορίες όταν αναζητούν ειδήσεις, βοηθώντας τόσο την επωνυμία όσο και το περιεχόμενο των εκδοτών ειδήσεων να προσεγγίσουν περισσότερα άτομα”, δήλωσε η Google.
Είναι επίσης σε θέση να εμβαθύνει σε στενά υποθέματα που σχετίζονται με τοπικές ειδήσεις, όπως ποδόσφαιρο γυμνασίου. Σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες τοποθεσίας του (εφόσον τις έχετε ενεργοποιήσει), θα πρέπει να λάβετε πιο σχετικά αποτελέσματα. «Για παράδειγμα, εάν βρίσκεστε στο Ντιτρόιτ και αναζητάτε ποδόσφαιρο, θα σας δείχνουμε τώρα αποτελέσματα για τοπικές ομάδες γυμνασίου και κολεγίων, αντί να σας δείχνουμε απλώς αποτελέσματα, για παράδειγμα, για την επαγγελματική ομάδα», είπε η Google. Θα εμφανίσει επίσης tweets από ειδησεογραφικό οργανισμό μαζί με “έγκριτες πηγές και συγγραφείς”.
Παράλληλα με τις νέες δυνατότητες καταναλωτών, η Google ανακοίνωσε νέα εργαλεία δεδομένων για τους δημοσιογράφους. Πρώτα είναι το έργο Census Mapper, ένας χάρτης που μπορεί να ενσωματωθεί σε ιστορίες για να εμφανίζει δεδομένα απογραφής σε εθνικό, πολιτειακό και νομαρχιακό επίπεδο. Κατασκευάστηκε ως μέρος του 2020 Census Co-op, με την υποστήριξη της Πρωτοβουλίας Ειδήσεων Google. Μπορεί να εμφανίσει δεδομένα απογραφής σε τοπικό επίπεδο, δείχνοντας πώς οι πληθυσμοί έχουν μετατοπιστεί με την πάροδο του χρόνου. Η Google βελτιώνει επίσης το Common Knowledge Project της, ένα έργο οπτικής δημοσιογραφίας που επιτρέπει στους δημοσιογράφους να εξερευνούν τοπικά δεδομένα.
Τα νέα χαρακτηριστικά μπορεί να είναι ψυχρή άνεση για πολλές τοπικές εφημερίδες και ιστότοπους που έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας εν μέρει λόγω της ροής δολαρίων από διαφημίσεις σε εταιρείες όπως το Facebook και η Google. Και οι δύο τεχνολογικοί γίγαντες έχουν βάλει κάποια κεφάλαια για να υποστηρίξουν την τοπική δημοσιογραφία, αλλά αυτό δεν έχει κάνει λίγα για να σταματήσει την παρακμή των εφημερίδων που προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες στις κοινότητές τους.