Σε πρόσφατο σημείωμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ, είπε στους υπαλλήλους της εταιρείας να μην κάνουν σπριντ για να κάνουν παραδόσεις μέχρι το τέλος αυτού του τριμήνου και να επικεντρωθούν στην ελαχιστοποίηση του κόστους. Στο σημείωμα της 26ης Νοεμβρίου, ο Μασκ έγραψε ότι δεν θέλει η εταιρεία «να δαπανά πολλά για επιτάχυνση χρεώσεων, υπερωρίες και προσωρινούς εργολάβους μόνο και μόνο για να φτάσουν τα αυτοκίνητα στο 4ο τρίμηνο».
«Αυτό που συνέβη ιστορικά είναι ότι σπριντάρουμε σαν τρελοί στο τέλος του τριμήνου για να μεγιστοποιήσουμε τις παραδόσεις, αλλά στη συνέχεια οι παραδόσεις μειώνονται μαζικά τις πρώτες εβδομάδες του επόμενου τριμήνου», είπε ο Μασκ. «Στην πραγματικότητα, σε μια περίοδο έξι μηνών, δεν θα έχουμε παραδώσει επιπλέον αυτοκίνητα, αλλά θα έχουμε ξοδέψει πολλά χρήματα και θα έχουμε εξαντληθεί για να επιταχύνουμε τις παραδόσεις τις τελευταίες δύο εβδομάδες κάθε τριμήνου».
Το σημείωμα εστάλη λίγο περισσότερο από ένα μήνα μετά την Tesla ήταν σε θέση να αυξήσει την παγκόσμια παραδόσεις της σε πάνω από 241.000 το τελευταίο τρίμηνο,παρά την παγκόσμια ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και την έλλειψη τσιπ που χτύπησε πωλήσεις από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η General Motors και η Ford. Επίσης,σημειώνει ότι η Tesla δεν έχει δημοσιοποιήσει σαφή στόχο παράδοσης για το 2021, αλλά ότι σκοπεύει χαλαρά να αυξήσει τις παραδόσεις κατά περίπου 50 τοις εκατό σε ετήσια βάση. Παρέδωσε 500.000 οχήματα το 2020 και έχει ήδη αναφέρει ότι έχει παραδώσει 627.350 τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2021. Σε αυτό το πλαίσιο, φαίνεται ότι υπάρχει λιγότερη ανάγκη για την Tesla να βιαστεί να πετύχει τους στόχους της.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η Tesla δεν αντιμετώπισε καμία πρόκληση παράδοσης φέτος. Τον Αύγουστο, υπάρχει αναφορά ότι ορισμένοι πελάτες είχαν δει τα αυτοκίνητά τους να καθυστερούν εβδομάδες ή μήνες λόγω ελλείψεων ανταλλακτικών και προκλήσεων κατασκευής στο εργοστάσιό του στο Fremont. Υπήρξαν επίσης αναφορές αυτόν τον μήνα για αυτοκίνητα που παραδόθηκαν χωρίς χαρακτηριστικά όπως θύρες USB, προφανώς ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας έλλειψης chip.
Μια άλλη αναφορά σημειώνει ότι αυτή μπορεί να μην ήταν η πρώτη φορά που ο Μασκ είπε στους υπαλλήλους να επικεντρωθούν στο κόστος πάνω από τους στόχους παράδοσης, αλλά ότι η πρακτική παρόλα αυτά συνεχίστηκε εντός της εταιρείας. Αυτό φέρεται να δημιουργεί έντονες πιέσεις στο τέλος του τριμήνου στην Tesla, αυξάνει το κόστος και μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες να σπεύσουν να παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους.
Στο πρόσφατο σημείωμά του, ο Μασκ συνεχίζει λέγοντας ότι η εταιρεία αναμένει να γνωρίσει ένα μεγάλο κύμα παραδόσεων στα τέλη Δεκεμβρίου, καθώς οι αποστολές από την Καλιφόρνια και την Κίνα φτάνουν στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ και της Ευρώπης αντίστοιχα. Ωστόσο, ο Διευθύνων Σύμβουλος θέλει να μειώσει το μέγεθος αυτών των κυμάτων στο μέλλον, «προς ένα σταθερότερο και πιο αποτελεσματικό ρυθμό παραδόσεων».
«Η σωστή αρχή είναι η λήψη της πιο αποτελεσματικής δράσης, σαν να μην διαπραγματευόμαστε δημόσια και να μην υπήρχε η έννοια του «τέλους του τριμήνου»», έγραψε.