Η Microsoft προσπάθησε και απέτυχε να φέρει τα παιχνίδια Xbox στο iOS App Store

Η Microsoft προσπάθησε και απέτυχε να φέρει τα παιχνίδια Xbox στο iOS App Store

Οι δίκες της Epic Games εναντίον Apple έφεραν στο φως πώς η Microsoft προσπάθησε να επινοήσει λύσεις σχετικά με τον τρόπο διάθεσης των παιχνιδιών Xbox από το App Store. Η Apple αναθεώρησε τις οδηγίες της πέρυσι, έτσι ώστε εταιρείες όπως η Microsoft και η Google να μπορούν να κάνουν τα παιχνίδια τους διαθέσιμα στο iOS. Τούτου λεχθέντος, μπορούν να το κάνουν μόνο με την κυκλοφορία κάθε παιχνιδιού ως εφαρμογή που μπορούν να κατεβάσουν οι χρήστες. Η Microsoft είχε δηλώσει προηγουμένως ότι ο εξαναγκασμός των χρηστών να κατεβάσουν εκατοντάδες εφαρμογές παιχνιδιών είναι “μια κακή εμπειρία”, αλλά φέρεται να το έκανε εάν η Apple είχε συμφωνήσει με την πρότασή της. 

Ο επικεφαλής της επιχειρηματικής ανάπτυξης του Xbox, Lori Wright, παρουσίασε μια πρόταση για την Apple, η οποία θα επέτρεπε στη Microsoft να τοποθετεί μεμονωμένες εφαρμογές παιχνιδιών στο κατάστημα iOS χωρίς να καταλαμβάνει όλο τον αποθηκευτικό χώρο του χρήστη. Ο Ράιτ ζήτησε από την Apple να επιτρέψει στη Microsoft να τοποθετήσει την τεχνολογία ροής της μόνο μέσα στην εφαρμογή Gaming Pass. Αυτό θα έδινε στην εταιρεία έναν τρόπο να κάνει τις ίδιες τις εφαρμογές παιχνιδιού μεγέθους περίπου 30 MB αντί των 150 MB που θα ήταν εάν η τεχνολογία ροής της ενσωματωνόταν σε καθεμία από αυτές. 

Αντί να χρησιμοποιούν την επεξεργαστική ισχύ της συσκευής, τα παιχνίδια θα μεταδίδονται από απομακρυσμένους διακομιστές που τροφοδοτούνται από επεξεργαστές Xbox One και Xbox Series X. Ο Wright προφανώς προσφέρθηκε επίσης να κάνει τα αποκλειστικά Xbox διαθέσιμα για χρήστες iOS σε μια προσπάθεια να πείσει την Apple. “Αυτή θα ήταν μια απίστευτα συναρπαστική ευκαιρία για τους χρήστες iOS να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτούς τους αποκλειστικούς τίτλους AAA εκτός από τα παιχνίδια Game Pass”, έγραψε σε ένα email. 

Η Microsoft είπε ότι η Apple απέρριψε τη λύση της και ήθελε η εταιρεία να ενσωματώσει την τεχνολογία ροής σε κάθε εφαρμογή παιχνιδιού. Όσον αφορά την Apple, είπε στο δημοσίευμα ότι η πρόταση της Microsoft δεν συμμορφωνόταν με τις Οδηγίες αναθεώρησης του App Store, “συγκεκριμένα την απαίτηση χρήσης αγοράς εντός εφαρμογής για ξεκλείδωμα πρόσθετων λειτουργιών ή λειτουργιών εντός μιας εφαρμογής”. Η Microsoft αρνήθηκε ότι οι αγορές εντός εφαρμογής συνετέλεσαν στην απόρριψη της Apple.

Στο τέλος, η Microsoft άλλαξε τελικά την εστίασή της στην ανάπτυξη και έδωσε στους χρήστες iOS πρόσβαση στο xCloud μέσω του Safari.  Ωστόσο,  η εταιρεία «θα συνεχίσει να αναζητά βιώσιμες αναλύσεις που [θα] επιτρέπουν [τα παιχνίδια της] να εισέλθουν στο App Store».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *