Σύμφωνα με μια έκθεση του Bloomberg, η Amazon ανησυχεί ότι οι πελάτες της βαριούνται λίγο τα έξυπνα ηχεία της Echo τώρα που η λάμψη έχει φθαρεί λίγο και πιστεύει ότι η φάση ανάπτυξης είναι καθώς οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι τα έξυπνα ηχεία της Amazon θα αυξάνονται μόνο κατά 1,2% ετησίως. Σε μερικά από τα χρόνια από την κυκλοφορία του Echo, η Amazon είδε το 15% έως 25% των χρηστών να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τη συσκευή μετά από μόλις μία εβδομάδα.
Προφανώς, η Amazon αντιμετωπίζει δύο βασικά εμπόδια στην αποδοχή των έξυπνων ηχείων, αυτά είναι ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο και οι άνθρωποι που δεν βρίσκουν πραγματικά τα νέα έξυπνα ηχεία τους πολύ χρήσιμα. Όσον αφορά το τελευταίο σημείο, τα έξυπνα ηχεία τόσο από την Amazon όσο και από την Google είναι στην πραγματικότητα γεμάτα με πολλές δυνατότητες, αλλά η έλλειψη οθόνης καθιστά λίγο δύσκολο για τους ανθρώπους να μάθουν τι είναι πλήρως ικανές οι νέες συσκευές τους.
Υπογραμμίζοντας το τελευταίο σημείο, τα έγγραφα της Amazon αποκαλύπτουν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν μόνο τα έξυπνα ηχεία τους για αναπαραγωγή μουσικής, ρύθμιση χρονοδιακόπτη ή για να ανάβουν και να σβήνουν τα φώτα. Προφανώς, οι περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τις δυνατότητες που θα χρησιμοποιήσουν ποτέ μετά από μόλις τρεις ώρες χρήσης.
Ένα από τα κύρια ζητήματα με τους έξυπνους βοηθούς είναι η αδυναμία τους να καταλάβουν αυτό που λέτε. Εάν προσπαθείτε επανειλημμένα να το ζητήσετε και συνεχίζει να το κάνει λάθος, θα διαπιστώσετε ότι είναι πιο εύκολο να βγάλετε το τηλέφωνό σας ή να αναζητήσετε τι αναζητούσατε στον υπολογιστή.
Καθώς περνά ο καιρός, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η Amazon θα καταφέρει να συνεχίσει να πουλάει τόσες πολλές από αυτές τις συσκευές και αν μπορεί να καταλάβει πώς να κάνει το προϊόν έξυπνων ηχείων να κάνει πραγματικά κλικ στους χρήστες.