Το Instagram ξεκινά να δοκιμάζει την επιστροφή των χρονολογικών ροών

Το Instagram ξεκινά να δοκιμάζει την επιστροφή των χρονολογικών ροών

To Instagram ξεκίνησε να δοκιμάζει τη χρονολογική ροή που υποσχέθηκε τον περασμένο μήνα. Η εταιρεία έχει αρχίσει να δοκιμάζει τις νέες εκδόσεις της ροής της, οι οποίες θα επιτρέπουν στους χρήστες να εναλλάσσονται μεταξύ χρονολογικών και αλγοριθμικά ταξινομημένων ροών, λέει ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri.

Ο Mosseri μοιράστηκε για πρώτη φορά σχέδια να επαναφέρει μια χρονολογική ροή τον Δεκέμβριο κατά τη διάρκεια μιας ακρόασης στη Γερουσία σχετικά με τον αντίκτυπο του Instagram στην ψυχική υγεία των εφήβων και των παιδιών. Η εταιρεία επιβεβαίωσε αργότερα ότι εργαζόταν σε δύο νέες εκδόσεις της ροής της, μία με όνομα “αγαπημένα” και μία με όνομα “following”.

Στα πιο πρόσφατα σχόλιά του, ο Mosseri είπε ότι το Instagram θα επιτρέψει σύντομα στους χρήστες να εναλλάσσονται μεταξύ τριών διαφορετικών ροών: home, αγαπημένα και follow. Η αρχική σελίδα θα είναι παρόμοια με την τρέχουσα ροή του Instagram, η οποία κατατάσσει τις αναρτήσεις με βάση αυτό που πιθανότατα να σας ενδιαφέρει, ενώ τα “αγαπημένα” θα είναι μια ειδική ροή για τους φίλους που σας ενδιαφέρουν περισσότερο. Το “Following” θα είναι μια χρονολογική ροή μόνο για τους λογαριασμούς που ακολουθείτε, όπως η προεπιλεγμένη ροή του Instagram πριν από το 2016.

Instagram plans to roll out anew chronological feed.

Στιγμιότυπο οθόνης μέσω Twitter

“Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να μπορείτε να μεταβείτε σε μια χρονολογική ροή, αν σας ενδιαφέρει γρήγορα και να δείτε τα πιο πρόσφατα που έχει αναρτηθεί από τους λογαριασμούς που ακολουθείτε», είπε ο Μοσέρι σε ένα βίντεο.

Είναι σημαντικό ότι η ροή “home” θα δει επίσης σημαντικές αλλαγές. Ο Mosseri είπε ότι η κύρια ροή “θα έχει όλο και περισσότερες συστάσεις με την πάροδο του χρόνου”. Η εταιρεία δοκιμάζει ήδη την προσθήκη προτάσεων από λογαριασμούς που δεν ακολουθούνται και Reels στην κύρια ροή της, επομένως φαίνεται ότι το Instagram σχεδιάζει να διπλασιάσει αυτές τις προσπάθειες. Την περασμένη εβδομάδα, ο Mosseri είπε ότι η εταιρεία επρόκειτο να «επανεξετάσει τι είναι το Instagram» το 2022 και θα επικεντρωθεί στα Reels και στη δημιουργία περισσότερων εργαλείων για δημιουργούς.

Προς το παρόν, οι νέες αλλαγές ροής δεν θα κυκλοφορήσουν ευρέως. Ο Mosseri είπε ότι οι νέες δοκιμές ζωοτροφών «έχουν ήδη κυκλοφορήσει ή θα κυκλοφορήσουν τις επόμενες δύο εβδομάδες», με την «πλήρη εμπειρία» να αναμένεται να κυκλοφορήσει για όλους το «πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *