Το Fortnite Chapter 3, Season 2 βρίσκεται σε εξέλιξη και αυτή τη φορά η Epic έχει εγκαταλείψει προσωρινά έναν από τους βασικούς μηχανισμούς του παιχνιδιού: το building. Το εργαλείο συγκομιδής σας θα εξακολουθεί να καταστρέφει αντικείμενα, αλλά δεν θα λάβετε ξύλο, πέτρα ή μέταλλο για να δημιουργήσετε μια προσωρινή βάση ή να χτίσετε αμέσως ένα φράγμα για να προστατευτείτε από τα εχθρικά πυρά.
Το Building θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο σε ανταγωνιστικές, δημιουργικές λειτουργίες και σε λειτουργίες Save the World — προς το παρόν δεν υπάρχει μόνο σε περιστασιακές ουρές. Φαίνεται ότι η αποκατάσταση των κατασκευών θα είναι βασικό μέρος της ιστορίας αυτής της σεζόν (τουλάχιστον στην αρχή).
Για να καλύψει την έλλειψη building (και της περασμένης σεζόν εξαιρετικά web shooters ) η προεπιλεγμένη εκτέλεση είναι πλέον ταχύτερη και θα μπορείτε να κάνετε σπριντ ακόμα πιο γρήγορα για σύντομες ριπές. Εάν κάνετε σπριντ ή σύρετε μέσα σε μια πόρτα, θα την ανοίξετε. Επίσης νέα είναι η δυνατότητα να μανδύαστε σε προεξοχές που είναι λίγο πολύ ψηλά για να προσγειωθείτε με τα πόδια σας.
Επιπλέον, οι παίκτες έχουν πλέον μια ασπίδα πάνω από την υγεία τους και μια κανονική ασπίδα, δίνοντάς τους 50 επιπλέον πόντους ασπίδας. Όταν ένας εχθρός επιτίθεται, η ασπίδα σας θα εξαντληθεί πρώτα. Σε αντίθεση με την υγεία και τις ασπίδες, το overshield σας θα επαναφορτιστεί από μόνο του.
Πολλά, πολλά άλλα battle royales εμφανίστηκαν στον απόηχο του PUBG. Το Building ήταν ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που βοήθησαν το Epic να Fortnite και να το κάνει ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια στον πλανήτη. Η απενεργοποίηση των εκδόσεων προς το παρόν δίνει στην Epic την ευκαιρία να μετρήσει τις αντιδράσεις των παικτών, πιθανώς με το βλέμμα στην προσφορά μιας μόνιμης λειτουργίας χωρίς κατασκευή.