Οι δημιουργοί μιλούν για κάθετες και αυξανόμενες μετρήσεις των πληρωμών του προγράμματος Reels του Instagram 

Οι δημιουργοί μιλούν για κάθετες και αυξανόμενες μετρήσεις των πληρωμών του προγράμματος Reels του Instagram 

Oi πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης παίζουν διελκυστίνδα καθώς ανταγωνίζονται για τη ροή των δημιουργών που αναζητούν το τέλειο μέρος για τη δημιουργία εσόδων από το περιεχόμενό τους.το TikTok Προηγείται, αλλά βλέπουμε τη Meta να κάνει σταδιακά κινήσεις για να καλύψει τη διαφορά τους τελευταίους μήνες. Εκτός από την εισαγωγή του Reels, η εταιρεία υποσχέθηκε πέρυσι να επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε δημιουργούς. Ωστόσο, η αποστολή του να κάνει το μέρος ελκυστικό για τους δημιουργούς αντιμετωπίζει προβλήματα με Instagram Reels να λένε ότι τα κέρδη τους έχουν μειωθεί τις τελευταίες εβδομάδες και οι μετρήσεις στόχου δημιουργίας εσόδων έχουν εκτιναχθεί στα ύψη. 

Οι απροσδόκητες και απότομες αλλαγές συγκλόνισαν πολλούς δημιουργούς, λέγοντας ότι δεν ενημερώθηκαν ή δεν έδωσαν εξηγήσεις σχετικά. Από την αναφορά στους Financial Times, ένας δημιουργός διευκρίνισε ότι το όριο του στόχου των 58 εκατομμυρίων προβολών για να κερδίσουν 35.000 $ αυξήθηκε σε 359 εκατομμύρια προβολές.

Ως απάντηση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει, η Meta, η μητρική εταιρεία του Instagram, απάντησε λέγοντας ότι η πιθανή αιτία του συμβάντος μπορεί να είναι τα μπόνους Reels που δοκιμάζονται στο Instagram και το Facebook. Σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να προκάλεσε τις διακυμάνσεις στις πληρωμές αφού άλλαξαν τα μοντέλα τιμολόγησης.

Το πρόγραμμα μπόνους Reels Play εισάγεται στο Instagram ως μέρος του στόχου της Meta να προσελκύει δημιουργούς περιεχομένου. Λειτουργεί όπως το TikTok, όπου τα σύντομα βίντεο θα δημιουργούν έσοδα ανάλογα με διαφορετικούς παράγοντες. Στο πλαίσιο του προγράμματος μπόνους Reels Play του Instagram, οι δημιουργοί μπορούν να κερδίσουν από 600 $ έως 35.000 $ εάν πετύχουν συγκεκριμένες μετρήσεις. Από το σύνολο κανόνων που δημοσιεύονται στο Κέντρο βοήθειας της πλατφόρμας, λέγεται ότι η πληρωμή βασίζεται στην απόδοση του τροχού σας και ότι οι απαιτήσεις και οι λεπτομέρειες κάθε προγράμματος μπόνους ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον συμμετέχοντα.

Κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ημερών του προγράμματος πέρυσι, οι δημιουργοί εξέφρασαν τις ανησυχίες τους σχετικά με τους συγκεχυμένους κανόνες του σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού των πληρωμών. Το Instagram, ωστόσο, απάντησε λέγοντας απλώς ότι το πρόγραμμα ήταν ακόμα στα πρώτα του στάδια. Και τώρα που το πρόγραμμα είναι ξανά σε ζεστό νερό, είναι καιρός η Meta να αναλάβει δράση εάν θέλει πραγματικά να κερδίσει τον διαγωνισμό ενάντια στο TikTok

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *