Από σήμερα, όλοι οι Instagram στις ΗΠΑ με δημόσιους λογαριασμούς μπορούν να κάνουν tag σε προϊόντα στις αναρτήσεις ροής δεδομένων τους. Η επιλογή μέχρι τώρα περιοριζόταν σε επωνυμίες και ορισμένους δημιουργούς.
Οι εκκολαπτόμενοι influencers, για παράδειγμα, μπορούν να βοηθήσουν το κοινό τους να αγοράσει πράγματα που επιδεικνύουν στις αναρτήσεις τους. Έτσι, όσοι μόλις επιστρέφουν στο σπίτι από το Coachella και δημοσιεύουν τις φωτογραφίες τους από τα κατορθώματά τους το Σαββατοκύριακο μπορεί να μπορούν να αφήσουν τους ακόλουθούς τους να ψωνίσουν τις εμφανίσεις τους στο φεστιβάλ.
Το Instagram είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η ιδέα πίσω από τη λειτουργία είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους «να υποστηρίξουν τις αγαπημένες τους μικρές επιχειρήσεις». Τουλάχιστον προς το παρόν, δεν θα μειώσετε τις πωλήσεις εάν προσθέσετε ετικέτα σε προϊόντα, αν και το Instagram έχει δοκιμάσει συνεργαζόμενα καταστήματα και η Meta θέλει να κάνει περισσότερα για να βοηθήσει τους μικρότερους δημιουργούς να κερδίζουν τα προς το ζην μέσω των εφαρμογών της.
Αν θέλετε να προσφέρετε σε επωνυμίες που αγαπάτε κάποια δωρεάν προώθηση, η προσθήκη ετικετών σε προϊόντα δεν φαίνεται υπερβολικά περίπλοκη. Λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με την προσθήκη ετικετών σε άλλους χρήστες. Αρχικά, θα πρέπει να προσθέσετε ετικέτα σε μια κατάλληλη επωνυμία και, στη συνέχεια, μπορείτε να αναζητήσετε προϊόντα χρησιμοποιώντας περιγραφείς. Ίσως μπορείτε να καθορίσετε ένα στυλ και ένα χρώμα πριν προσθέσετε την ετικέτα. Όποιος πατήσει μια ετικέτα προϊόντος θα μπορεί να αγοράσει αυτό το αντικείμενο απευθείας στο Instagram ή μεταβαίνοντας στη σελίδα λεπτομερειών προϊόντος της μάρκας.
Η προσθήκη ετικετών προϊόντων δεν θα σταματήσει στις αναρτήσεις ροών. Το Instagram λέει ότι εργάζεται για να φέρει μια παρόμοια δυνατότητα για τις Ιστορίες.