Εάν έχετε εργαστεί σε ή με μεγάλους οργανισμούς, πιθανότατα έχετε γίνει μάρτυρες καταιγίδων email “απάντηση σε όλους”. Για όσους δεν γνωρίζουν, αυτό συμβαίνει συνήθως όταν κάποιος χτυπά κατά λάθος “απάντηση σε όλους” σε μια μεγάλη λίστα διανομής email και ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι αρχίζουν να ζητούν να διαγραφούν από τη λίστα ή να παρακαλούν τους ανθρώπους να σταματήσουν να απαντούν σε όλους (ενώ κάνουν το ίδιο). Αυτή η αλυσιδωτή αντίδραση μπορεί να είναι διασκεδαστική να την παρακολουθείς αν είσαι αθώος παρευρισκόμενος, αλλά είναι ενοχλητικό για όσους προσπαθούν να συγκεντρωθούν στη δουλειά και μπορεί επίσης να υπερφορτώσει τους διακομιστές email.
Η Microsoft κυκλοφόρησε πρόσφατα το Reply-all Storm Protection για το Exchange Online για να κάνει προληπτικά να σταματήσει το reply allpocalypse και τώρα, ανακοίνωσε μερικές ακόμη βελτιώσεις που έρχονται σε αυτήν την υπηρεσία.
Υπάρχουν τρεις κύριες ενημερώσεις για τις οποίες πρέπει να μιλήσουμε όταν πρόκειται για βελτιώσεις για την Προστασία από καταιγίδες Reply-all. Πρώτον, έχουμε μια αναφορά που σας δείχνει γραφήματα για όλες τις καταιγίδες email που εντοπίστηκαν και τα σχετικά μηνύματα που αποκλείστηκαν. Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα στατιστικά στοιχεία μπορούν επίσης να εξαχθούν ως αρχείο CSV. Η Microsoft λέει ότι ξεκίνησε να δημοσιεύει την αναφορά αυτή την εβδομάδα και θα είναι διαθέσιμη για τους περισσότερους πελάτες μέχρι τα τέλη Μαΐου. Ωστόσο, τα περιβάλλοντα GCC-High θα το αποκτήσουν μέχρι τα τέλη Ιουλίου.
Παρόλο που έχει ήδη καταστεί δυνατή η διαμόρφωση και η προσαρμογή ορισμένων σημαντικών ρυθμίσεων για την Προστασία από καταιγίδες Reply-all χρησιμοποιώντας το Remote PowerShell, μπορείτε τώρα να κάνετε το ίδιο και στην Ροή αλληλογραφίας του Exchange Admin Center (EAC). Πρέπει να έχετε πρόσβαση σε ορισμένα προνομιακά δικαιώματα για να διαμορφώσετε αυτές τις ρυθμίσεις.
Τέλος, η Microsoft εργάζεται επίσης σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ροής μηνυμάτων ειδοποίησης που θα ειδοποιεί συγκεκριμένο προσωπικό όταν εντοπιστεί καταιγίδα email και μπλοκαριστούν τα μηνύματα. Οι διαχειριστές θα μπορούν να προσαρμόζουν τις πολιτικές για αυτό, συμπεριλαμβανομένου του ποιος λαμβάνει ειδοποίηση, μόλις η δυνατότητα γίνει διαθέσιμη μέχρι τα τέλη Ιουλίου.