Η Microsoft επιβεβαίωσε ότι το KB5014666, που κυκλοφόρησε στις 28 Ιουνίου 2022 (αυτό που προσθέτει πολλές νέες δυνατότητες εκτύπωσης), προκαλεί προβλήματα εκτύπωσης σε συστήματα με Windows 10. Σύμφωνα με την εταιρεία, το σφάλμα προκαλεί τα Windows 10 εμφάνιση διπλότυπων ενός εκτυπωτή με επίθημα “Copy1”. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι εφαρμογές που αναφέρονται σε έναν συγκεκριμένο εκτυπωτή με όνομα δεν μπορούν να εκτυπώσουν ένα έγγραφο.
Ο γίγαντας λογισμικού λέει ότι εργάζεται για τη διόρθωση του προβλήματος σε μελλοντική ενημέρωση και, εν τω μεταξύ, οι χρήστες μπορούν να υποβάλουν μια αναφορά σχολίων και να δοκιμάσουν προσωρινές λύσεις:
- Ανοίξτε την εφαρμογή Ρυθμίσεις, μεταβείτε στο “Bluetooth & συσκευές” και επιλέξτε “Εκτυπωτές και σαρωτές”..
- Εάν φαίνεται ότι υπάρχει διπλότυπη εγκατάσταση ενός υπάρχοντος εκτυπωτή, όπως με το επίθημα “Copy1”, επιβεβαιώστε εάν η εκτύπωση λειτουργεί για αυτόν τον εκτυπωτήΑυτός ο εκτυπωτής θα πρέπει να λειτουργεί όπως αναμένεται.
- Εάν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε την αρχική εγκατάσταση του εκτυπωτή και όχι τον διπλότυπο, κάντε δεξί κλικ στον διπλότυπο εκτυπωτή, επιλέξτε “Ιδιότητες εκτυπωτή” και επιλέξτε την καρτέλα “Θύρες”. Παρατηρήστε τη θύρα που χρησιμοποιείται.
- Ανοίξτε τις “Ιδιότητες εκτυπωτή” στον αρχικό εκτυπωτή και επιλέξτε την καρτέλα “Θύρες”. Από τη λίστα που εμφανίζεται, επιλέξτε την επιλογή θύρας που χρησιμοποιείται από τον διπλότυπο εκτυπωτή. Εάν αυτός ο πρωτότυπος εκτυπωτής λειτουργεί κανονικά, ο διπλότυπος εκτυπωτής μπορεί να αφαιρεθεί.
Εάν τα παραπάνω βήματα δεν αποκαταστήσουν τις κατεστραμμένες δυνατότητες εκτύπωσης, η Microsoft συνιστά να επιχειρήσετε τα εξής:
- Ενημερώστε το πρόγραμμα οδήγησης εκτύπωσης για τη συσκευή σας. Για καθοδήγηση, ανατρέξτε Εγκατάσταση του πιο πρόσφατου προγράμματος οδήγησης για τον εκτυπωτή σας.
- Εάν έχετε ήδη το πιο πρόσφατο πρόγραμμα οδήγησης, συμβουλευτείτε την τοποθεσία web του κατασκευαστή του εκτυπωτή για τυχόν ενημερώσεις υλικολογισμικού της συσκευής.
- Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, η απεγκατάσταση και η επανεγκατάσταση του εκτυπωτή σας μπορεί να σας βοηθήσει.
- Απενεργοποιήστε τον εκτυπωτή σας και αποσυνδέστε τυχόν καλώδια.
- Ανοίξτε την εφαρμογή Ρυθμίσεις, μεταβείτε στην επιλογή «Bluetooth & συσκευές» και επιλέξτε «Εκτυπωτές και σαρωτές».
- Επιλέξτε τον επηρεαζόμενο εκτυπωτή και επιλέξτε “Κατάργηση συσκευής”.
- Επανεκκινήστε τη συσκευή σας.
- Ενεργοποιήστε τον εκτυπωτή σας και συνδέστε τον ξανά στη συσκευή σας.
Σύμφωνα με τον πίνακα ελέγχου υγείας των Windows, το νέο σφάλμα εκτύπωσης επηρεάζει μόνο τα Windows 10 21H2, 21H1 και 20H2 (συμπεριλαμβανομένου του Windows Server). Από την πλευρά των Windows 11, η Microsoft επιβεβαίωσε πρόσφατα προβλήματα με το μενού Έναρξη μετά τις ενημερώσεις που κυκλοφόρησε η εταιρεία στις 23 Ιουνίου 2022.
Excellent blog here! Also your website loads up fast! What web
host are you using? Can I get your affiliate link
to your host? I wish my site loaded up as quickly as yours lol
Διορατικό και κάτι που προκαλεί σκέψη. Μπράβο!!!
Έχεις κάνει ισχυρή ανάλυση με πειστικά στοιχεία!!!