Είναι συνήθης πρακτική να επαναφέρετε το τηλέφωνό σας όταν το αφήνετε στο κέντρο σέρβις για επισκευές – διαφορετικά κινδυνεύετε να εισέλθουν ευαίσθητα δεδομένα (φωτογραφίες, λογαριασμοί κ.λπ.) λάθος χέρια. Αυτό δημιουργεί μια επιπλέον ταλαιπωρία στο να πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων σας και να τα επαναφέρετε μετά.
Η Samsung παρουσίασε μια λύση σε αυτό το πρόβλημα – Λειτουργία επισκευής. Αυτό θα είναι προσβάσιμο μέσω της οθόνης Battery and Device Care στις Ρυθμίσεις. Μόλις ενεργοποιηθεί το τηλέφωνο θα επανεκκινήσει.
Η λειτουργία θα αποκρύψει όλα τα προσωπικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών, μηνυμάτων, λογαριασμών, ακόμη και εφαρμογών (μόνο οι προεπιλεγμένες εγκατεστημένες εφαρμογές θα είναι ενεργές). Βασικά, θα είναι σαν να έχει γίνει επαναφορά του τηλεφώνου.
Αφού ολοκληρωθούν οι επισκευές και σηκώσετε το τηλέφωνό σας, θα μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία επισκευής χρησιμοποιώντας ένα κλείδωμα δακτυλικού αποτυπώματος ή μοτίβου. Αυτό θα επανεκκινήσει ξανά το τηλέφωνο, αυτή τη φορά με πλήρη πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα σας. Τυχόν ρυθμίσεις που άλλαξε ο τεχνικός κατά την επισκευή θα αποκατασταθούν επίσης.
Μια πρόσθετη επιλογή θα επιτρέψει στο τηλέφωνο να δημιουργήσει ένα αρχείο καταγραφής που καταγράφει τα πρόσφατα προβλήματα και τις εφαρμογές που χρησιμοποιήθηκαν όταν εμφανίστηκαν. Αυτό θα βοηθήσει στη διάγνωση του προβλήματος. Φυσικά, δεν θα καταγραφούν προσωπικά στοιχεία σε αυτό το αρχείο καταγραφής και θα έχετε την επιλογή να μεταβείτε στη λειτουργία επισκευής χωρίς να δημιουργήσετε αρχείο καταγραφής.
Η λειτουργία επισκευής θα ενεργοποιηθεί πρώτα στη σειρά Galaxy S21 μέσω μιας ενημέρωσης λογισμικού. Η Samsung γράφει ότι σχεδιάζει να το «επεκτείνει σε κάποια άλλα μοντέλα στο μέλλον».
Σημειώστε ότι το δελτίο τύπου δημοσιεύτηκε μόνο στον κορεατικό ιστότοπο της Samsung ως ενημέρωση, επομένως η δυνατότητα θα περιοριστεί αρχικά στον οικιακό χλοοτάπητα της Samsung. Αυτό φαίνεται σαν ένα στεγνό τρέξιμο για να δοκιμάσετε τη νέα δυνατότητα πριν την επεκτείνετε σε περισσότερες περιοχές και τηλέφωνα.
Ωστόσο, είναι μια καθολικά χρήσιμη δυνατότητα, καθώς επιλύει ένα κοινό πρόβλημα. Αναμένουμε ότι θα γίνει στάνταρ στο One UI, τουλάχιστον για επιλεγμένα μοντέλα. «Η τεχνολογία συνδέει τον κόσμο περισσότερο από ποτέ, αλλά και οι κίνδυνοι αυξάνονται. Η κορυφαία προτεραιότητα της Samsung είναι οι πελάτες», δήλωσε ο Shin Seung-won, διευθύνων σύμβουλος της Ομάδας Ασφαλείας του Τμήματος MX της Samsung Electronics.