Το Outlook σε iOS και Android εμφανίζει τώρα ακόμη περισσότερες διαφημίσεις

Το Outlook σε iOS και Android εμφανίζει τώρα ακόμη περισσότερες διαφημίσεις

Η Microsoft έχει επιβεβαιώσει ότι όσοι δεν θέλουν να πληρώσουν για τη συνδρομή Microsoft 365 λαμβάνουν πλέον περισσότερες διαφημίσεις στο Outlook σε iOS και Android. Όπως εντοπίστηκε από πολλούς χρήστες, οι “εγγενείς” διαφημίσεις που μοιάζουν με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εμφανίζονται όταν οι χρήστες απενεργοποιούν τα “Εστιασμένα Εισερχόμενα”—μια δυνατότητα που σαρώνει και φιλτράρει τα email σας για να εντοπίσει τι είναι σημαντικό και τι όχι.

Προηγουμένως, οι “δωρεάν” χρήστες του Outlook μπορούσαν να εντοπίσουν διαφημίσεις μόνο στην ενότητα “Άλλα” της εφαρμογής. Τώρα το Outlook σε Android και iOS εισάγει διαφημίσεις όταν οι πελάτες απενεργοποιούν τα Focused Inbox για να διατηρήσουν μια ενιαία προβολή για όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε δήλωση  , η Microsoft επιβεβαίωσε την αλλαγή:

Για τους δωρεάν χρήστες του Outlook, οι διαφημίσεις εμφανίζονται στα εισερχόμενά τους και μπορούν να επιλέξουν να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία “Εστιασμένα εισερχόμενα”, εάν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις μόνο στα εισερχόμενα “Άλλα”.

Οι χρήστες του Outlook μπορούν να αγοράσουν τη συνδρομή Microsoft 365 για να απαλλαγούν από όλα τα banner (και να λάβουν ένα σωρό άλλες δυνατότητες) ή να ενεργοποιήσουν τα Focused Inbox για να διατηρούν τουλάχιστον σημαντικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς banner. Παρόλο που οι διαφημίσεις στο Outlook δεν προκαλούν αναστάτωση ή δεν εμφανίζονται στο πρόσωπό σας, η εμφάνισή τους που μοιάζει με email μπορεί εύκολα να παραπλανήσει τους χρήστες και να τους κάνει να πατήσουν άθελά τους το banner.

Η εισροή διαφημίσεων σε δημοφιλείς υπηρεσίες είναι μια τάση που έχουν αρχίσει να ακολουθούν περισσότερες εταιρείες για να αυξήσουν τα έσοδά τους. Η Apple, για παράδειγμα, πρόσφατα επιβεβαίωσε ότι οι χρήστες iOS θα βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις σε εφαρμογές μετοχώνκαι η αλλαγή θα ενταχθεί στις υπάρχουσες “εγγενείς διαφημίσεις” που χρησιμοποιεί η Apple για την προώθηση των υπηρεσιών της σε iOS και macOS.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *