Το τμήμα Σιγκαπούρης των Starbucks, της δημοφιλής αμερικανικής αλυσίδας καφενείων, παραδέχτηκε ότι υπέστη ένα περιστατικό παραβίασης δεδομένων που επηρέασε περισσότερους από 219.000 πελάτες του.
Η πρώτη ένδειξη ότι παραβιάστηκαν ήρθε στις 10 Σεπτεμβρίου, όταν ένας παράγοντας απειλών προσφέρθηκε να πουλήσει μια βάση δεδομένων που περιείχε ευαίσθητα στοιχεία 219.675 πελατών Starbucks σε ένα δημοφιλές φόρουμ hacking.
Ο ιδιοκτήτης του φόρουμ hacking, “pompompurin”, συμμετείχε στη συζήτηση για να υποστηρίξει την εγκυρότητα των κλεμμένων δεδομένων, λέγοντας ότι τα παρεχόμενα δείγματα περιέχουν ουσιαστική απόδειξη αυθεντικότητας.
Σήμερα, η Starbucks Singapore έστειλε επιστολές για να ειδοποιήσει τους πελάτες της για παραβίαση δεδομένων, εξηγώντας ότι οι χάκερ μπορεί να έχουν κλέψει τις ακόλουθες λεπτομέρειες:
- Όνομα
- Φύλο
- Ημερομηνία γέννησης
- Αριθμός κινητού
- Διεύθυνση email Διεύθυνση
- κατοικίας
Αυτή η παραβίαση αφορά μόνο πελάτες που έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Starbucks για κινητά κάνετε παραγγελίες ή χρησιμοποίησε το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας για να αγοράσετε προϊόντα από ένα από τα 125 καταστήματα που λειτουργεί η αλυσίδα στη Σιγκαπούρη.
Αυτό το σημείο διευκρίνισε περαιτέρω ένας εκπρόσωπος των Starbucks σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, όπου επιβεβαιώθηκε εκ νέου η παραβίαση δεδομένων.