Χάκερ πουλά κλεμμένα δεδομένα  219.000 πελατών της Starbucks Σιγκαπούρης 

Χάκερ πουλά κλεμμένα δεδομένα 219.000 πελατών της Starbucks Σιγκαπούρης 

Το τμήμα Σιγκαπούρης των Starbucks, της δημοφιλής αμερικανικής αλυσίδας καφενείων, παραδέχτηκε ότι υπέστη ένα περιστατικό παραβίασης δεδομένων που επηρέασε περισσότερους από 219.000 πελάτες του.

Η πρώτη ένδειξη ότι παραβιάστηκαν ήρθε στις 10 Σεπτεμβρίου, όταν ένας παράγοντας απειλών προσφέρθηκε να πουλήσει μια βάση δεδομένων που περιείχε ευαίσθητα στοιχεία 219.675 πελατών Starbucks σε ένα δημοφιλές φόρουμ hacking.

Ο ιδιοκτήτης του φόρουμ hacking, “pompompurin”, συμμετείχε στη συζήτηση για να υποστηρίξει την εγκυρότητα των κλεμμένων δεδομένων, λέγοντας ότι τα παρεχόμενα δείγματα περιέχουν ουσιαστική απόδειξη αυθεντικότητας.

Σήμερα, η Starbucks Singapore έστειλε επιστολές για να ειδοποιήσει τους πελάτες της για παραβίαση δεδομένων, εξηγώντας ότι οι χάκερ μπορεί να έχουν κλέψει τις ακόλουθες λεπτομέρειες:

  • Όνομα
  • Φύλο
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Αριθμός κινητού
  • Διεύθυνση email Διεύθυνση
  • κατοικίας

Αυτή η παραβίαση αφορά μόνο πελάτες που έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Starbucks για κινητά κάνετε παραγγελίες ή χρησιμοποίησε το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας για να αγοράσετε προϊόντα από ένα από τα 125 καταστήματα που λειτουργεί η αλυσίδα στη Σιγκαπούρη.

Αυτό το σημείο διευκρίνισε περαιτέρω ένας εκπρόσωπος των Starbucks σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, όπου επιβεβαιώθηκε εκ νέου η παραβίαση δεδομένων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *