H Walmart κυκλοφόρησε δύο καθηλωτικές εμπειρίες στο Roblox, μια πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών που είναι δημοφιλής στα μικρότερα παιδιά.
Ο γίγαντας λιανικής επιδιώκει να κεφαλαιοποιήσει πάνω από 52 εκατομμύρια χρήστες που έρχονται στο Roblox καθημερινά. Θα στοχεύει συγκεκριμένα στην «επόμενη γενιά» καταναλωτών καθώς στρέφεται στο μετασύμπαν για πρώτη φορά.
Με το όνομα Walmart Land και Walmart’s Universe of Play, οι εικονικοί χώροι του λιανοπωλητή προσφέρουν διαδραστικό περιεχόμενο και ψυχαγωγία για τους πελάτες, καθώς και ευκαιρίες για αγορές.
Η Walmart Land διαθέτει ένα εικονικό κατάστημα εμπορευμάτων – ή “verch” – που ταιριάζει με αυτό που προσφέρεται στα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα της Walmart. Έχει επίσης μια εμπειρία trivia του Netflix με τον Stranger Things , Noah Schnapp, ένα εικονικό καμαρίνι και μουσικές παραστάσεις από δημοφιλείς καλλιτέχνες όπως η Madison Beer και ο Kane Brown.
Ο δεύτερος χώρος, το Walmart’s Universe of Play, διαθέτει παιχνίδια με τα κορυφαία παιχνίδια και προϊόντα της Walmart για την περίοδο των γιορτών, όπως το LOL Surprise! κούκλες ή χαρακτήρες του Jurassic Park. Είναι ένας εικονικός προορισμός παιχνιδιών για αυτές τις «πολύ πραγματικές» λίστες διακοπών, είπε η Walmart.
Ο William White, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Walmart, είπε ότι η εταιρεία μετακόμισε στο Roblox επειδή ήταν μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες και μεγαλύτερες πλατφόρμες στο metaverse. «Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας περνούν πολύ χρόνο εκεί», είπε σε ένα δελτίο τύπου.
Η ανάπτυξη του Roblox επιταχύνθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Η Walmart ακολουθεί εταιρείες όπως η Nike, η Gucci και η Forever 21 που έχουν ήδη παρουσία στην πλατφόρμα.