H Nvidia διόρθωσε επιτέλους ένα πρόβλημα στα Windows 11, συνήθως στην έκδοση 22H2, το οποίο οδήγησε σε λανθασμένες μετρήσεις χρήσης GPU. Η ενημέρωση κώδικα παρέχεται μέσω της τελευταίας έκδοσης ενημέρωσης προγράμματος οδήγησης GeForce Game Ready WHQL, έκδοση 526.98.
Η Nvidia διαπίστωσε ότι ένα σφάλμα στο Desktop Window Manager (DWM) οδηγούσε σε εντελώς εσφαλμένες ενδείξεις χρήσης GPU στις κάρτες γραφικών της. Οι χρήστες ανέφεραν ότι οι ενδείξεις χρήσης GPU στο Task Manager αιωρούνταν στο 100% ή πολύ κοντά στο 100% ακόμη και όταν το σύστημα, και συγκεκριμένα η κάρτα γραφικών, ήταν σχεδόν εντελώς αδρανές.
Η Nvidia εργάζεται σε αυτό το ζήτημα DWM εδώ και λίγο καιρό, καθώς ήταν στη λίστα ανοιχτών θεμάτων για λίγο. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία συνιστούσε την απενεργοποίηση του Προγραμματισμού GPU με επιτάχυνση υλικού από το εσωτερικό των ρυθμίσεων των Windows ως λύση για το σφάλμα.
Εκτός από αυτό το ζήτημα, προβλήματα που σχετίζονται με την απόδοση ταλανίζουν επίσης συστήματα που εκτελούν Windows 11 22H2. Η Microsoft τελικά το αναγνώρισε πρόσφατα, καθώς υπήρξε ένας συντριπτικός αριθμός αναφορών τόσο από χρήστες όσο και από αναθεωρητές, και δεν αφορά μόνο συστήματα που βασίζονται σε Nvidia, καθώς ενδέχεται να επηρεαστούν και.
Εκτός από τη διόρθωση σφαλμάτων DWM, το νέο πρόγραμμα οδήγησης GeForce 526.98 είναι Game Ready για αρκετά νέα παιχνίδια και προσθέτει επίσης υποστήριξη για το νέο RTX 4080.