Ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανε ο Έλον Μασκ αφού ανέλαβε τα ηνία στο Twitter ήταν να επαναφέρει το σύστημα σημάτων και να εισαγάγει το 8 $ το μήνα Twitter Blue συνδρομή . Ωστόσο, η τρέχουσα έκδοση του Blue μειώνει μόνο τις διαφημίσεις στο μισό. Ο Μασκ έγραψε στο Twitter ότι θα υπάρξει μια συνδρομή με υψηλότερη τιμή που δεν θα εμφανίζει καθόλου διαφημίσεις.
Ποσο θα κοστισει? Δεν είναι σαφές προς το παρόν, αλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος δεν είναι ευχαριστημένος με τον τρόπο λειτουργίας των διαφημίσεων αυτήν τη στιγμή. Λέει ότι είναι «πολύ συχνά» και «πολύ μεγάλα». Το Twitter θα αντιμετωπίσει και τα δύο ζητήματα τις επόμενες εβδομάδες.
Υπάρχουν άλλα σχέδια για τη βελτίωση της εμπειρίας στο Twitter. Για παράδειγμα, ο Μασκ λέει ότι αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι χρήστες χάνουν «καταπληκτικά tweets» από ανθρώπους σε άλλες χώρες. Το γλωσσικό εμπόδιο θα ξεπεραστεί με την μετάφραση των καλύτερων tweets από άλλες περιοχές .