Η TikTok κατηγορείται από την υπηρεσία παρακολούθησης απορρήτου ότι παρακολουθεί τα συναισθήματα των χρηστών για την πώληση διαφημιστικών  

Η TikTok κατηγορείται από την υπηρεσία παρακολούθησης απορρήτου ότι παρακολουθεί τα συναισθήματα των χρηστών για την πώληση διαφημιστικών  

Tο TikTok επικρίθηκε για άλλη μια φορά επειδή κυκλοφόρησε ένα διαφημιστικό πρόγραμμα παρακολούθησης συναισθημάτων – ένα αμφισβητούμενο τεχνολογικό χαρακτηριστικό που η ομάδα ψηφιακών ανθρωπίνων δικαιωμάτων Access Now περιέγραψε ως «άλλο έναν εφιάλτη απορρήτου» για 200 εκατομμύρια χρήστες μόνο στην Ευρώπη.

Με τις πολιτείες σε όλες τις ΗΠΑ να απαγορεύουν την κινεζική εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, τα προβλήματα του TikTok στη Δύση δεν έχουν τελειώσει, με την Access Now να λέει ότι «δεν φαίνεται να έχει μάθει το μάθημά της».

Η πιο πρόσφατη οργή περιβάλλει τη λειτουργία Focused View του TikTok, που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο, η οποία υποτίθεται ότι μπορεί να παρακολουθεί τα συναισθήματα των χρηστών για καλύτερη προβολή διαφημίσεων χρησιμοποιώντας παρακολούθηση ματιών, παρακολούθηση καρδιακού ρυθμού και άλλες προσεγγίσεις για τη μέτρηση του τρόπου με τον οποίο η διαφήμιση επηρεάζει τους καταναλωτές γνωστικά και υποσυνείδητα.

«Η TikTok λέει ότι θα διασφαλίσει ότι οι διαφημίσεις τοποθετούνται μπροστά σε χρήστες που «πραγματικά δίνουν προσοχή» και ότι οι επωνυμίες θα πληρώνουν για διαφημίσεις μόνο εάν ένας χρήστης την έχει παρακολουθήσει «οικειοθελώς» για τουλάχιστον έξι δευτερόλεπτα ή έχει αλληλεπιδράσει μαζί της τα πρώτα έξι δευτερόλεπτα», είπε η Access Now.

Ενώ δημιούργησε αμφιβολίες για το αν μια τέτοια τεχνική λειτουργεί, ο ψηφιακός επόπτης είπε ότι, είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι πιθανότατα μια άλλη παραβίαση των δικαιωμάτων απορρήτου.

«Με αυτήν τη λειτουργία pay-if-they-engage, το TikTok προβάλλει τολμηρούς ισχυρισμούς που είτε είναι αμφίβολοι και αντιεπιστημονικοί είτε πουλάει παραβίαση της ιδιωτικής ζωής – ή και τα δύο», δήλωσε η Access Now. «Με τον ισχυρισμό ότι οι διαφημίσεις θα παραδοθούν σε «συναισθηματικά» και «αυτά» αφοσιωμένους χρήστες, το TikTok προτείνει ότι θα μπορούσε να διαβάσει τα συναισθήματα των ανθρώπων. Ωστόσο, δεν παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργούσε πραγματικά το χαρακτηριστικό.”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *