Κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress στη Βαρκελώνη, η εταιρεία τηλεπικοινωνιών Nokia ανακοίνωσε μια ανανέωση του λογότυπου για να αποστασιοποιηθεί από αυτό για το οποίο είναι κυρίως γνωστή, δηλαδή την παραγωγή smartphone.
«Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, εξακολουθούμε να είμαστε μια επιτυχημένη μάρκα κινητών τηλεφώνων, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της Nokia», δήλωσε ο Pekka Lundmark, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nokia.σε συνέντευξή του στο Bloomberg. «Θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα μάρκα που θα εστιάζει πολύ στα δίκτυα και τη βιομηχανική ψηφιοποίηση, κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό από τα παλαιού τύπου κινητά τηλέφωνα».
Ενώ τα τηλέφωνα Nokia εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα σήμερα, αυτά πωλούνται από τον Φινλανδό κατασκευαστή κινητών τηλεφώνων HMD Global Oy. Μόλις χθες, η HMD ανακοίνωσε το Nokia G22, ένα τηλέφωνο που μπορεί εύκολα να επισκευαστεί από τον ιδιοκτήτη του.
Το νέο λογότυπο είναι μια σημαντική απόκλιση από το εμβληματικό που χρησιμοποιεί η εταιρεία από το 1978. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του, το νέο λογότυπο είναι κάτι «εμβληματικό μιας δυναμικής και σύγχρονης Nokia».
«Έχει σχεδιαστεί ως σύμβολο συνεργασίας, κάτι που η Nokia πιστεύει ότι είναι κρίσιμο για την αξιοποίηση των εκθετικών δυνατοτήτων των δικτύων: ξεκλείδωμα κερδών στη βιωσιμότητα, την παραγωγικότητα και την προσβασιμότητα».
Επίσης, η Nokia ανακοίνωσε μια αναβαθμισμένη εταιρική στρατηγική. Όταν ο Lundmark έγινε Διευθύνων Σύμβουλος της Nokia το 2020, καθόρισε μια στρατηγική τριών σταδίων: επαναφορά, επιτάχυνση και κλιμάκωση. Καθώς το στάδιο επαναφοράς έχει πλέον ολοκληρωθεί, ο Lundmark είπε ότι το δεύτερο στάδιο ξεκινά.
Είπε ότι η Nokia θα δώσει προτεραιότητα στη βελτίωση του μεριδίου αγοράς στις επιχειρήσεις της εταιρείας με την πώληση εξοπλισμού δικτύου σε παρόχους ασύρματων υπηρεσιών. Η Nokia έχει τώρα «τα πυρομαχικά και τα εργαλεία» για να πάρει μερίδιο αγοράς χωρίς να θυσιάζει τα περιθώρια κέρδους, δήλωσε ο Lundmark.
Εκτός από αυτό, η εταιρεία στοχεύει να αναπτύξει τις δραστηριότητές της πουλώντας ιδιωτικά δίκτυα 5G σε εταιρείες. Οι επιχειρηματικές της δραστηριότητες αυξήθηκαν κατά 21% πέρυσι, ίσο με περίπου το 8% των πωλήσεών της. Ο Lundmark είπε ότι στοχεύουν να ωθήσουν αυτό το μερίδιο σε διψήφιο ποσοστό όσο το δυνατόν γρηγορότερα μέσω μικρότερων εξαγορών και οργανικής ανάπτυξης.