Western Digital My Cloud : εξακολουθεί να είναι εκτός λειτουργίας

Western Digital My Cloud : εξακολουθεί να είναι εκτός λειτουργίας

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία αποθήκευσης υπολογιστών Western Digital αποκάλυψε ότι το εταιρικό της δίκτυο είχε πληγεί από επίθεση χάκερ στα τέλη Μαρτίου. Ήταν πολύ ασαφές σχετικά με τη φύση της επίθεσης, αλλά είπε ότι «προκάλεσε και μπορεί να συνεχίσει να προκαλεί αναστάτωση» στις επιχειρήσεις της. Η υπηρεσία διαδικτυακής αποθήκευσης My Cloud είναι επίσης εκτός λειτουργίας εδώ και περίπου μία εβδομάδα.

Αργά την Παρασκευή,η σελίδα κατάστασης My Cloud δημοσίευσε μια ενημέρωση, δηλώνοντας ότι, ενώ η διαδικτυακή υπηρεσία αποθήκευσης ενδέχεται να μην λειτουργεί, οι χρήστες που έχουν αρχεία σε μια τοπική συσκευή αποθήκευσης μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε αυτά με μια λειτουργία που ονομάζεται Τοπική πρόσβαση. Δηλώνει:

Η δυνατότητα τοπικής πρόσβασης σάς επιτρέπει να έχετε απευθείας πρόσβαση στα προσωπικά σας αρχεία από έναν υπολογιστή Windows ή macOS που είναι συνδεδεμένος στο ίδιο δίκτυο με τη συσκευή σας. Για να ενεργοποιήσετε την τοπική πρόσβαση, χρησιμοποιήστε το αγαπημένο σας πρόγραμμα περιήγησης και συνδεθείτε στον Πίνακα ελέγχου της συσκευής σας. Στη συνέχεια, ενεργοποιήστε τη δυνατότητα Τοπικής πρόσβασης και δημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό τοπικής πρόσβασης.

Μπορείτε να μεταβείτε σε αυτήν τη σελίδα υποστήριξης για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Τοπική Πρόσβαση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *