Το επίπεδο διαφημίσεων του Netflix τώρα έχει πέντε εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως . Η εταιρεία ροής αποκάλυψε ότι η μεση ηλικία των χρηστών στο επίπεδο διαφημίσεων είναι τα 34 και ότι ο αριθμός των πελατών της σε επίπεδο διαφημίσεων έχει διπλασιαστεί από την αρχή του τρέχοντος έτους.
Σύμφωνα με τον συν-διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς, περισσότερο από το 25% των εγγραφών σε χώρες όπου είναι διαθέσιμο το επίπεδο διαφήμισης αφορούν το επίπεδο διαφημίσεων. Επιβεβαίωσε επίσης ότι, παρά τις διακοπές διαφημίσεων, τα επίπεδα αφοσίωσης στο επίπεδο διαφήμισης ήταν περίπου τα ίδια με άλλα επίπεδα. Σχολιάζοντας είπε:
«Τα μηνύματα είναι πολλά υποσχόμενα: η αφοσίωση στο διαφημιστικό μας σχέδιο είναι παρόμοια με τα συγκρίσιμα πλάνα μας χωρίς διαφημίσεις. Αυτό είναι κρίσιμο γιατί όλα ξεκινούν και τελειώνουν με τους καταναλωτές. Γι’ αυτό, παρά τον ανταγωνισμό εκεί έξω, το Netflix είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία ροής σήμερα. Για να είστε αυτός που θα παρακολουθήσετε, χρειάζεστε να παρακολουθούν όλοι. Και αυτό είναι που ξεχωρίζει το Netflix. αυτός που πρέπει να παρακολουθήσετε.”
Η εταιρεία ανακοίνωσε τα στοιχεία της διαφημιστικής βαθμίδας το απόγευμα της Τετάρτης. Μετά το κλείσιμο των αγορών, σημειώθηκε άνοδος στην τιμή της μετοχής στα 341,25 δολάρια, αλλά έκτοτε έχει υποχωρήσει ξανά στα 340,20 δολάρια.