Η HP εργάζεται για να αντιμετωπίσει μια κακή ενημέρωση υλικολογισμικού, η οποία εξουδετερώνει τους εκτυπωτές HP Office Jet παγκοσμίως από τότε που κυκλοφόρησε στις αρχές του μήνα.
Ενώ η HP δεν έχει ακόμη εκδώσει δημόσια δήλωση σχετικά με αυτά τα συνεχιζόμενα προβλήματα που επηρεάζουν ένα υποσύνολο της πελατειακής της βάσης, η εταιρεία είπε ότι αντιμετωπίζει τα σφάλματα μπλε οθόνης που παρατηρούνται από “περιορισμένο αριθμό” χρηστών.
“Οι ομάδες μας εργάζονται επιμελώς για να αντιμετωπίσουν το σφάλμα μπλε οθόνης που επηρεάζει περιορισμένο αριθμό εκτυπωτών HP OfficeJet Pro 9020e”, δήλωσε η HP.
“Συνιστούμε στους πελάτες που αντιμετωπίζουν το σφάλμα να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας για βοήθεια: https://support.hp.com.”
Οι επηρεασμένοι εκτυπωτές περιλαμβάνουν μοντέλα HP OfficeJet 902x, συμπεριλαμβανομένων HP OfficeJet Pro 9022e, HP OfficeJet Pro 9025e, HP OfficeJet Pro 9020eAll-in-One, HP OfficeJet Pro 9025e All-in-One εκτυπωτής
Οι επηρεαζόμενοι πελάτες αναφέρουν ότι οι συσκευές τους εμφανίζουν μπλε οθόνες με σφάλματα “83C0000B” στην ενσωματωμένη οθόνη αφής.
Από τότε που εμφανίστηκαν τα ζητήματα,πολλαπλά νήματα έχουν ξεκινήσει από άτομα από τις Η.Π.Α., το Η.Β., τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Αυστραλία, την Πολωνία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Γαλλία.
“Η HP δεν έχει λύση αυτήν τη στιγμή. Το κρυφό μενού υπηρεσίας δεν εμφανίζεται και ο εκτυπωτής δεν εκκινείται πλέον. Μόνο μια μπλε οθόνη”, είπε ένας πελάτης.
“Μίλησα με την Εξυπηρέτηση Πελατών της HP και μου είπαν ότι δεν έχουν λύση για να διορθώσουν αυτό το πρόβλημα υλικολογισμικού, αυτή τη στιγμή”, πρόσθεσε ένας άλλος .