Νέοι κανόνες σχετικά με τα άμεσα μηνύματα (DM) στην πλατφόρμα του Twitter. Η εταιρεία φέρεται να περιορίσει τον αριθμό των DM που μπορούν να στέλνουν οι χρήστες σε άτομα που δεν τους ακολουθούν. Αυτές οι αλλαγές στοχεύουν να επιφέρουν μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι επαγγελματίες δικτυώνονται και αλληλεπιδρούν στην πλατφόρμα.
O αποστολέας και ο παραλήπτης πρέπει να ακολουθούν αμοιβαία για να απολαμβάνουν απεριόριστη πρόσβαση DM. Εναλλακτικά, μπορείτε να εγγραφείτε στο Twitter Blue, το οποίο σας επιτρέπει να στέλνετε απευθείας μηνύματα σε λογαριασμούς που δεν σας ακολουθούν.
Αυτή η αλλαγή στις πολιτικές DM μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη δυναμική δικτύωσης μεταξύ των επαγγελματιών. Γενικά μπορεί να επηρεάσει αυτούς που βασίζονται στο Twitter για συνδέσεις και συνεργασίες.
Η συνδρομή Twitter Blue, η οποία ξεκινά από 8 $/μήνα, φέρνει και άλλα προνόμια. Για παράδειγμα, παρέχει μεγαλύτερο όριο έως 10.000 χαρακτήρες, προτεραιότητα στην κατάταξη αναζήτησης και συνομιλίας και φωτογραφίες προφίλ NFT . Επίσης, παρέχονται μεγαλύτερες μεταφορτώσεις βίντεο, λειτουργία ανάγνωσης, προσαρμοσμένα εικονίδια εφαρμογών και πολλά άλλα.