Ενισχύοντας τις δυνατότητές της για τεχνητή νοημοσύνη στην Αναζήτηση, η Google εισάγει περισσότερες λειτουργίες για τους χρήστες που θα βελτιώσουν τις εμπειρίες αγορών και ταξιδιών τους.
Πρόσφατα, η εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης την δυνατότητα “Βοήθησέ με να γράψω”που βασίζεται στην ΑΙ στο Google Workspace Labs. Αυτή η λειτουργία βοηθά τους χρήστες να συνθέτουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρέχοντάς τους πρόχειρα. Μπορούν επίσης να επεξεργαστούν το κείμενο σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.
Η Google αποκάλυψε τρεις ενημερώσεις για να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες και πληροφορίες στους χρήστες. Η εταιρεία ανέφερε ότι εργάζεται για τη δημιουργία εμπειρίας τεχνητής νοημοσύνης στα Εργαστήρια Αναζήτησης. Ο στόχος είναι να παρέχει στους χρήστες μια λεπτομερή περιγραφή των εστιατορίων, των ξενοδοχείων ή των τουριστικών αξιοθέατων που επιθυμούν. Τα δεδομένα συλλέγονται όχι μόνο από τον Ιστό, αλλά και από κριτικές, φωτογραφίες και εταιρικά προφίλ.
Η ανάρτηση του ιστολογίου αναλύει τη νέα προσθήκη αναφέροντας:
«Μπορεί να ρωτήσετε αν ένα συγκεκριμένο εστιατόριο είναι καλό για μεγάλες παρέες ή αν είναι φιλικό προς τους χορτοφάγους. Ή ίσως θέλετε να μάθετε πότε οι άνθρωποι συνιστούν να επισκεφτείτε ένα συγκεκριμένο ορόσημο, ώστε να αποφύγετε τα πλήθη. Με αυτήν τη βελτιωμένη εμπειρία στο SGE, θα λάβετε χρήσιμες πληροφορίες που θα σας καθοδηγήσουν στην πορεία, ώστε να μπορείτε να αφιερώνετε λιγότερο χρόνο στον προγραμματισμό και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τα σχέδια που έχετε κάνει.”
Ένα άλλο χαρακτηριστικό της τεχνητής νοημοσύνης στα Εργαστήρια Αναζήτησης παρέχει στους χρήστες ένα στιγμιότυπο με τεχνητή νοημοσύνη που τονίζει τις προδιαγραφές του προϊόντος που επιθυμεί να αγοράσει ο πελάτης. Για παράδειγμα, εάν το άτομο θέλει να αγοράσει ηχεία Bluetooth, τα αποτελέσματα αναζήτησης θα εμφανίζουν περιγραφές προϊόντων, φωτογραφίες, κριτικές και αξιολογήσεις για να παρέχουν μια εκτενή επισκόπηση των διαθέσιμων επιλογών.
Επιπλέον, η Google εισήγαγε τη λειτουργία “Προσθήκη στα φύλλα” που επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν τα σχετικά δεδομένα με τη μορφή υπολογιστικού φύλλου. Αυτή η δυνατότητα ουσιαστικά καταργεί την ανάγκη «αντιγραφής και επικόλλησης» πληροφοριών και επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται το υπολογιστικό φύλλο με τους φίλους και την οικογένειά τους για να προγραμματίσουν ταξίδια.
Τούτου λεχθέντος, αυτές οι δυνατότητες είναι διαθέσιμες μόνο στα Εργαστήρια Αναζήτησης. Η Google διευκρίνισε ότι αυτά είναι πειραματικά και θα πρέπει να βελτιωθούν ανάλογα με τα σχόλια που παρέχουν οι χρήστες του Search Lab. Τέλος, όπως ανέφερε η Google στοI/O 2023, σε αυτήν τη νέα εμπειρία, οι διαφημίσεις αναζήτησης θα συνεχίσουν να εμφανίζονται σε αποκλειστικές θέσεις υποδοχής διαφημίσεων σε όλη τη σελίδα.
Τα ενδιαφερόμενα άτομα που θέλουν να δοκιμάσουν αυτές τις δυνατότητες μπορούν να εγγραφούνΑναζήτηση εργαστηρίων κάνοντας κλικ στο εικονίδιο Labs στις πιο πρόσφατες εκδόσεις της εφαρμογής GoogleAndroid καιiOSή στη σελίδα νέας καρτέλας για υπολογιστές Chrome.