Όσες θελήσουν να δοκιμάσουν γυναικεία ρούχα , θα βρουν έναν νέο σύμμαχο. Η Google ανακοινώσε μια νέα δυνατότητα για αγοραστές στις ΗΠΑ. Αφορά επωνυμίες όπως την Anthropologie, την Everlane, την H&M και την LOFT. Από εδώ και στο εξής, μπορείτε να πατήσετε το σήμα «Δοκιμάστε» και να δείτε πώς φαίνονται τα ρούχα σε ένα μοντέλο που μοιάζει με εσάς.
Ο γίγαντας αναζήτησης αναμένει να προσφέρει τη δυνατότητα “Δοκιμάστε” σε περισσότερες επωνυμίες με την πάροδο του χρόνο. Μέσα στο έτος θα το σχεδιάσει και για άντρες. Η Google ανακοίνωσε:
«Το νέο μας παραγωγικό μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να τραβήξει μόνο μία εικόνα ρούχων και να αντικατοπτρίζει με ακρίβεια πώς θα ντύνεται, θα διπλώνει, θα προσκολλάται, θα τεντώνεται και θα σχηματίζει ρυτίδες και σκιές σε ένα διαφορετικό σύνολο πραγματικών μοντέλων σε διάφορες πόζες. Επιλέξαμε άτομα σε μεγέθη XXS-4XL που αντιπροσωπεύουν διαφορετικούς τόνους δέρματος (χρησιμοποιώντας την κλίμακα τόνου δέρματος Monk ως οδηγό), σχήματα σώματος, εθνότητες και τύπους μαλλιών.”
Εκτός από το ότι σας επιτρέπει να δοκιμάσετε ρούχα σε μοντέλα που σας μοιάζουν, η νέα λειτουργία αγορών βελτιώνει την ανιχνευσιμότητα των προϊόντων. Χρησιμοποιώντας αλγόριθμους μηχανικής μάθησης και οπτικής αντιστοίχισης, μπορείτε να βρείτε προϊόντα με βάση το χρώμα, το στυλ και το μοτίβο τους από πολλούς εμπόρους λιανικής.
Επίσης, οι χρήστες μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα όταν αγοράζουν νέα ρούχα και ο ανταγωνισμός μεταξύ διαφορετικών καταστημάτων θα μπορούσε επίσης να αυξηθεί. Εάν διαμένετε εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν υπάρχουν, δυστυχώς, νέα σχετικά με το πότε θα φτάσει αυτή η δυνατότητα διεθνώς.
Ας ελπίσουμε ότι αυτή η δυνατότητα σας επιτρέπει να σταματήσετε εκείνα τα ταξίδια στα αποδυτήρια καταστημάτων. Για όσους από εσάς προτιμάτε να παραγγείλετε ηλεκτρονικά, αυτή η δυνατότητα θα σας δώσει μια καλύτερη ιδέα για το αν ένα προϊόν θα σας ταιριάζει σωστά.