Η Microsoft σημείωσε αύξηση 32% στα έσοδα σε σχέση με την επιχειρηματική της ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Γενικά, ολόκληρη η παγκόσμια αγορά κυβερνοασφάλειας αυξήθηκε κατά 12,5% σε ετήσια βάση το 1ο τρίμηνο του 2023. Έτσι , ξεπέρασε τον υπόλοιπο τεχνολογικό τομέα παρά την επιδείνωση των παγκόσμιων οικονομικών συνθηκών.
Σύμφωνα με την Canalys, η Microsoft κατείχε το 2,7% της αγοράς κυβερνοασφάλειας το 1ο τρίμηνο του 2022 και το πρώτο τρίμηνο του 2023 αυτό είχε αυξηθεί στο 3,2%. Η αύξηση των εσόδων για αυτήν την περίοδο αναφέρθηκε σε 32,3%. Μόνο οι Zscaler και Crowdstrike ανέφεραν καλύτερα στοιχεία αύξησης εσόδων για την περίοδο.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Matthew Ball, επικεφαλής αναλυτής στην Canalys, είπε:
«Οι πελάτες έδωσαν προτεραιότητα στις δαπάνες για τα πιο επείγοντα έργα και εκείνα που απέφεραν τη μεγαλύτερη απόδοση. Οι μεγαλύτεροι κύκλοι πωλήσεων, οι καθυστερήσεις και η μείωση του μεγέθους των έργων αυξήθηκαν, ενώ τα προγράμματα ανανέωσης υλικού έχουν προωθηθεί για τα επόμενα τρίμηνα.
Τα αποτελέσματα από τους μεγαλύτερους προμηθευτές κυβερνοασφάλειας έδειξαν ότι η ενίσχυση της ανθεκτικότητας στον κυβερνοχώρο παρέμεινε προτεραιότητα για τους περισσότερους οργανισμούς.
Ωστόσο, έδειξαν επίσης ότι η κυβερνοασφάλεια δεν θα είναι πλήρως απρόσβλητη σε περικοπές προϋπολογισμού το 2023. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των προμηθευτών θα ενταθεί, αν και οι περισσότεροι θα αυξηθούν με την αύξηση των επιπλέον συνδρομών σε υπάρχοντες λογαριασμούς. Οι δαπάνες θα συνεχίσουν να ελέγχονται εντατικά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».
Όσον αφορά το μερίδιο αγοράς της κυβερνοασφάλειας, η Canalys κατέταξε τη Microsoft στην έβδομη θέση με 3,2% του μεριδίου αγοράς. Μπροστά της ήταν οι Palo Alto Networks (8,7%), Fortinet (7,0%), Cisco (6,1%), CrowdStrike (3,6%), Check Point (3,5%) και Okta (3,2%). Τα έσοδα της Microsoft από την κυβερνοασφάλεια αυξήθηκαν ταχύτερα από οποιαδήποτε από αυτές τις εταιρείες, εκτός από την Crowdstrike που σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 39,9%.