Το Google Pixel Fold είναι η πρόταση της εταιρίας για την κατηγορία των foldable. Ωστόσο, οι πελάτες που προπαρήγγειλαν τη συσκευή αντιμετωπίζουν προβλήματα ακυρώσεων παραγγελιών και επαλήθευσης πληρωμής.
Στο Google Store έχουν εμφανιστεί περιπτώσεις όπου οι παραγγελίες τους ακυρώθηκαν ή τέθηκαν σε αναμονή λίγο πριν την αποστολή. Ο κύριος λόγος για αυτές τις ακυρώσεις φαίνεται να σχετίζεται με δυσκολίες επαλήθευσης πληρωμής. Η τράπεζα ή η πιστωτική κάρτα που σχετίζεται με την παραγγελία δεν μπορεί να επαληθευτεί από την Google.
Ένας επηρεασμένος πελάτης μοιράστηκε την απογοήτευσή του στο Reddit, δηλώνοντας ότι η παραγγελία του στις 10 Μαΐου ακυρώθηκε λόγω “προβλημάτων επαλήθευσης πληρωμής”. Αλλά εξέφρασαν ανακούφιση που δεν πραγματοποιήθηκε μια μη εξουσιοδοτημένη χρέωση 2.000 $.
Μετά τη διερεύνηση του θέματος, η ομάδα υποστήριξης της Google φέρεται να αναγνώρισε ότι το ζήτημα προέρχεται από σφάλμα. Για πελάτες των οποίων οι αγορές τέθηκαν σε αναμονή, η Google έστειλε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ειδοποιώντας τους για το πρόβλημα και παρέχοντας μια επιλογή ενημέρωσης του τρόπου πληρωμής τους.
Ωστόσο, οι επηρεαζόμενοι χρήστες έχουν εκφράσει την ανησυχία τους για τη μη λήψη ειδοποιήσεων μέσω email σχετικά με τις ακυρώσεις. Αντίθετα, ανακάλυψαν την αλλαγή κατάστασης μόνο ελέγχοντας τις πληροφορίες της παραγγελίας τους.
Επίσης, αυτές οι προπαραγγελίες θα πρέπει να αγοράσουν ξανά το Pixel Fold, καθώς η Google δεν θα τιμήσει τις αρχικές προπαραγγελίες. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες αντιμετωπίζουν πλέον μια εκτεταμένη περίοδο αναμονής, με την τρέχουσα εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης είναι τα τέλη Αυγούστου.