Google: νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης

Google: νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης

Για όσους θέλουν να αγοράσουν τα αγαπημένα τους δώρα, η Google έχει καλές ειδήσεις. Κυκλοφορεί ένα εργαλείο προτάσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ενώ αναζητάτε δώρα διακοπών στο Google.

Αν αναζητάτε «υπέροχα δώρα για οικιακούς μάγειρες», το εργαλείο δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης θα εμφανίσει υποκατηγορίες όπως εξειδικευμένα εργαλεία και χειροποίητα . Αυτό είναι ένα απλό παράδειγμα, αλλά υπάρχουν και πιο περίπλοκες αναζητήσεις. Κάθε υποκατηγορία θα περιλαμβάνει προϊόντα και υπηρεσίες από διάφορες μάρκες ως επιλογές δώρων που μπορούν να αγοραστούν.

Η Google θα εμφανίσει επίσης χρήσιμους συνδέσμους από εκδότες όπου μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με ένα προϊόν ή μια κατηγορία δώρου. Το εργαλείο δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης αποτελεί μέρος του Search Generative Experience (SGE) και είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ μέσω Google Chrome.

Η Google φέρνει ένα άλλο εργαλείο αγορών που δημιουργεί φωτορεαλιστικές εικόνες ενδυμάτων. Μπορείτε να αναζητήσετε το στυλ ρούχων που προτιμάτε στο Google και να πατήσετε το κουμπί “Δημιουργία εικόνων” για να προβάλετε εικόνες από το εργαλείο AI.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πλαίσιο κειμένου στο εργαλείο για να προσθέσετε δεδομένα και να βελτιώσετε ακόμη περισσότερο την εικόνα που δημιουργείται. Η Google θα εμφανίσει προϊόντα προς αγορά στο κάτω μέρος που είναι παρόμοια με την εικόνα που δημιουργήθηκε. Αυτό το εργαλείο θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί σε κινητές συσκευές στις ΗΠΑ τον Δεκέμβριο και απαιτεί από εσάς να συμμετέχετε στα Εργαστήρια Αναζήτησης στην εφαρμογή Google.

Εκτός από αυτό, η Google έχει επίσης εισαγάγει ένα εικονικό εργαλείο δοκιμής για ανδρικά τοπ στις ΗΠΑ. Μπορείτε να επιλέξετε από 40 μοντέλα με διαφορετικούς τόνους δέρματος, σχήματα σώματος, ύψη και μεγέθη για να δείτε πώς φαίνεται ένα ρούχο σε πραγματικούς ανθρώπους.

Το εργαλείο είναι ήδη διαθέσιμο για γυναικεία ρούχα και η Google διαπίστωσε ότι «τα προϊόντα με την επιλογή εικονικής δοκιμής έχουν λάβει σημαντικά υψηλότερης ποιότητας αλληλεπιδράσεις από τους αγοραστές».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *