Microsoft: Διορθώνει το πρόβλημα με εκτυπωτές

Microsoft: Διορθώνει το πρόβλημα με εκτυπωτές

Ένα πρόβλημα που αφορά εκτυπωτές κατάφερε να λύσει η Microsoft . Κυκλοφόρησε μια νέα ενημέρωση KB5034510 μαζί με το Εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων μεταδεδομένων του Microsoft Printer.

Τα συστήματα εμφανίστηκαν στην εγκατάσταση της εφαρμογής HP Smart χωρίς άδεια , στην μετονομασία υπαρχόντων εκτυπωτών σε LaserJet M101-M106. Ακόμη , στην αλλαγή εικονιδίων και εμφάνιση του σφάλματος “Δεν υπάρχουν διαθέσιμες εργασίες για αυτήν τη σελίδα” όταν κάνετε κλικ σε έναν εκτυπωτή.

Το εργαλείο της Microsoft μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες και τους διαχειριστές IT να διορθώσουν το σφάλμα και να απαλλαγούν από τα συμπτώματα που περιγράφονται παραπάνω. Η Microsoft λέει ότι η εκτέλεση του βοηθητικού προγράμματος θα επαναφέρει τα σωστά μεταδεδομένα του εκτυπωτή και θα αφαιρέσει τον λανθασμένο εκτυπωτή HP LaserJet M101-M106 . Ακόμη, θα απεγκαταστήσει την εφαρμογή HP Smart (αν υπάρχουν λανθασμένα μεταδεδομένα).

Μπορείτε να κάνετε λήψη του εργαλείου αντιμετώπισης προβλημάτωναπό το Κέντρο λήψης της Microsoft:

  • συστήματα x86: PrintMetadataTroubleshooterX86.exe
  • συστήματα x64: PrintMetadataTroubleshooterX64.exe
  • Συστήματα ARM32: PrintMetadataTroubleshooterArm32.exe
  • Συστήματα ARM64: PrintMetadataTroubleshooterArm64.exe

Εάν το σύστημά σας επηρεάζεται, κατεβάστε το αρχείο που ταιριάζει με την αρχιτεκτονική σας και εκτελέστε το ως Διαχειριστής. Η Microsoft συνιστά την εκτέλεση του εργαλείου αντιμετώπισης προβλημάτων χρησιμοποιώντας την αυξημένη γραμμή εντολών:

  • Κάντε κλικ στο Start, πληκτρολογήστε cmd, κάντε δεξί κλικ Γραμμή εντολών και μετά επιλέξτε Εκτέλεση ως Διαχειριστής.
  • Στην ανοιχτή γραμμή εντολών, πληκτρολογήστεcd /d “[path_to_downloaded_tool]” και μετά πατήστε Enter.
  • Πληκτρολογήστε το όνομα του κατάλληλου αρχείου για τη συσκευή σας από την παρακάτω λίστα (για παράδειγμα PrintMetadataTroubleshooterX86.exe) και, στη συνέχεια, πατήστε Enter.

Τα επηρεαζόμενα συστήματα θα επιστρέψουν το μήνυμα “Η αντιμετώπιση προβλημάτων ολοκληρώθηκε με επιτυχία”. Η Microsoft λέει ότι ένα εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων που ξεκινά από τον χρήστη στην εφαρμογή Ρυθμίσεις των Windows θα είναι διαθέσιμο τις επόμενες εβδομάδες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *