H LG ανακοίνωσε το άνοιγμα του νέου Cloud Call Center στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ανέφερε ότι το νέο Cloud Call Center αυξάνει τον «γρήγορο ψηφιακό μετασχηματισμό» του, βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα και την αποδοτικότητα της εξυπηρέτησης πελατών του. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα ξεκινήσει Cloud Call Centers στην Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, την Ιταλία και το Βιετνάμ αργότερα μέσα στο έτος και στη Νότια Κορέα στις αρχές του 2022.
Σχολιάζοντας τους νέους κόμβους εξυπηρέτησης πελατών, Yoo Kyu-moon, εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου Διαχείρισης Εξυπηρέτησης Πελατών της LG Electronics, δήλωσε:
«Το νέο Cloud Call Center της LG αναβαθμίζει ενεργά και βελτιώνει την παροχή υπηρεσιών μας και μας βοηθά να διασφαλίσουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα των πελατών. Με πιο χρήσιμες επιλογές, οι πελάτες της LG μπορούν να λάβουν την υποστήριξη που χρειάζονται με τον τρόπο που προτιμούν να τη λαμβάνουν. “
Αυτό που κάνει το Cloud Call Center μοναδικό είναι ότι οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να συνεργάζονται αποτελεσματικά από διαφορετικές τοποθεσίες, καθιστώντας το πιο ασφαλές στις τρέχουσες πανδημικές συνθήκες COVID-19. Το σύστημα θα χρησιμοποιήσει ένα σύστημα ομιλίας σε κείμενο για να βοηθήσει τους εκπροσώπους να ερευνήσουν πιο εύκολα και να ανταποκριθούν σε ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες.
Η LG είπε ότι εάν το σύστημα αντιμετωπίσει πολλή κίνηση, θα προτείνει μια εναλλακτική ταχύτερη επιλογή στους πελάτες, όπως η συνομιλία με ένα chatbot στον ιστότοπο εξυπηρέτησης πελατών της LG ή σε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.