Η δημοφιλής εφαρμογή βίντεο, TikTok, έχει ληφθεί τρία δισεκατομμύρια φορές από το iOS App Store και το Google Play Store, σύμφωνα με μια έκθεση του SensorTower. Το ορόσημο είναι σημαντικό επειδή είναι η πρώτη εφαρμογή τρίτου μέρους εκτός του οικοσυστήματος Facebook που καταγράφει πολλές λήψεις. Το TikTok συμμετέχει επίσης σε μια ελίτ λίστα εφαρμογών που περιλαμβάνει το Tinder, το Netflix, το YouTube και το Tencent Video για την παραγωγή περισσότερων από 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε καταναλωτικές δαπάνες.
Η TikTok κατάφερε να επιτύχει αυτόν τον υψηλό στόχο παρά τις απαγορεύσεις σε πολλές χώρες όπως η Ινδία και το Πακιστάν. Η εφαρμογή απαγορεύεται επίσης στην Κίνα, αλλά η μητρική εταιρεία της TikTok ByteDance έχει δημιουργήσει μια πανομοιότυπη εφαρμογή που ονομάζεται Douyin για την κινεζική αγορά, η οποία περιλαμβάνεται επίσης στα δεδομένα του SensorTower.
Το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ ανταγωνιστικό με τις εταιρείες να ανταγωνίζονται τις δυνατότητες των προϊόντων της άλλης. Η SensorTower λέει επίσης ότι οι αυτόνομοι ανταγωνιστές όπως ο Kwai και ο Moj προσπαθούν να ασχοληθούν με το TikTok. Σύμφωνα με τον αναλυτή, το ByteDance θα πρέπει να συνεχίσει να καινοτομεί για να βεβαιωθεί ότι το προϊόν του μπορεί να συνεχίσει να βρίσκεται μπροστά από τον ανταγωνισμό αν θέλει να δει συνεχή επιτυχία.
Η SensorTower λέει επίσης ότι το TikTok θα πρέπει επίσης να συνεχίσει να αναπτύσσει το οικοσύστημα του δημιουργού του, έτσι ώστε περισσότεροι άνθρωποι δημιουργούν αποκλειστικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα, δίνοντας στους χρήστες περισσότερους λόγους να συνεχίσουν να ανοίγουν το TikTok.