To Instagram επιβεβαίωσε σήμερα ότι ξεκινά μια νέα δοκιμή που θα περιλαμβάνει την τοποθέτηση διαφημίσεων στην καρτέλα Shop. Οι διαφημίσεις θα περιλαμβάνουν είτε μία εικόνα είτε ένα καρουζέλ τους, και φυσικά, θα υπάρχει δυνατότητα αγοράς. Μόνο ορισμένοι διαφημιζόμενοι θα έχουν πρόσβαση στην αρχή, αλλά υπάρχουν σχέδια επέκτασης του προϊόντος στο μέλλον. (Οι αρχικοί συνεργάτες που εδρεύουν στις ΗΠΑ περιλαμβάνουν το Away, το Fenty Beauty και το Clare paint.)
Φυσικά, δεν αποτελεί έκπληξη το Instagram που δοκιμάζει περισσότερες διαφημίσεις σε περισσότερα μέρη-αυτό είναι το Instagram και η κύρια πηγή εσόδων της μητρικής εταιρείας του Facebook. Νωρίτερα φέτος, το Instagram έβγαλε επίσημα διαφημίσεις στο Reels, μια άλλη νέα μορφή που έκανε το ντεμπούτο του μόλις πέρυσι. Η εταιρεία επίσης άρχισε να δοκιμάζει διαφημίσεις αυτοκόλλητων, οι οποίες θα επέτρεπαν στους ανθρώπους να συμπεριλάβουν αυτοκόλλητα στις ιστορίες τους που διαφημίζουν ένα προϊόν. Οι χρήστες θα λάβουν περικοπή τυχόν εσόδων που πραγματοποιούνται μέσω των ατόμων που αγγίζουν το αυτοκόλλητο και αγοράζουν ένα προϊόν.
Βασικά, εάν υπάρχει αχρησιμοποίητος χώρος στο Instagram, θα πρέπει να περιμένετε ότι οι διαφημίσεις θα εμφανιστούν εκεί αρκετά σύντομα. Δεν είναι σαφές πόσο επιτυχημένες είναι αυτές οι διαφημίσεις στην προώθηση αγορών, αλλά οι εταιρίες πιθανότατα θα θέλουν να το δοκιμάσουν ανεξάρτητα, μόνο και μόνο για να διασφαλίσουν ότι τα δικά τους δισεκατομμύρια χρήστες του Instagram θα δουν τα προϊόντα τους.